medlem-130744 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Mener du en gjennomsiktig skjermbeskytter eller noe å ha rundt hele for å unngå skader på baksiden/sidene ? Jeg mener en skjermbeskytter som fungerer mer eller mindre som ett speil. Den er ikke gjennomsiktig, men når du slår den på ser du skjermen igjennom. Har googlet og finner flere danske sider som selger, men ingen fra Norge? Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Vet ikke hvor de selger av den typen, men InvisibleSHIELD er et godt valg. Se mer på www.zagg.com Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 skal likke ha blank beskyttelse. Rart ingen vet det, den er jo så tøff med speil folie. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) hvor får jeg kjøpt speil folie til og klistre på displayet? Finner mange som selger slikt på ebay. Lurer på om jeg skal teste en selv! http://search.ebay.com/search/search.dll?s...p=32&fsoo=2 Youtube-video av mirrorfilm: http://www.youtube.com/watch?v=1qYKZnXvCf0 "Review": http://www.ilounge.com/index.php/reviews/e...r-apple-iphone/ Endret 25. august 2008 av razh0r Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 haha..sykt fet! det må jo prøves ut:P det er vell ikke no forskjell på Iphone 1G og 2G da? Målene på forsiden er vell like..? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 haha..sykt fet! det må jo prøves ut:P det er vell ikke no forskjell på Iphone 1G og 2G da? Målene på forsiden er vell like..? kjøpes her, http://www.megastorenorge.no/template/next...?itemid=1996785 Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Kan skaffes på ebay for en 10'er! Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Yo. Ingen apple butikker i byen fikser glass på iphonen.... Apple går det heller ikke ann å bestille fra :S Dr.ipod har heller ikke glass..... HVa skal jeg gjøre??? gått uten iphonen i 2 måneder nå ta en titt på glasset, det er jo heeelt kake! hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Dr.iPod ble intervjuet på VG engang. Da virket det ikke som om det var noe stort problem og oppdrive noe slikt, og å få utført jobben på 5 minutter. Har du snakket med han eller? Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Dr.iPod ble intervjuet på VG engang. Da virket det ikke som om det var noe stort problem og oppdrive noe slikt, og å få utført jobben på 5 minutter. Har du snakket med han eller? sendt mail men får ikke svar Lenke til kommentar
deleder Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Dr.iPod ble intervjuet på VG engang. Da virket det ikke som om det var noe stort problem og oppdrive noe slikt, og å få utført jobben på 5 minutter. Har du snakket med han eller? sendt mail men får ikke svar ring Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Dr.iPod ble intervjuet på VG engang. Da virket det ikke som om det var noe stort problem og oppdrive noe slikt, og å få utført jobben på 5 minutter. Har du snakket med han eller? sendt mail men får ikke svar ring Ja, er ikke verre enn å plukke opp en telefon å ringe han! Har en kompis som fikk fiksa nytt glass på sin iphone av dr.ipod Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Jeg var mye inne her å leste før, men fallt dessverre litt ut. Nå trenger jeg litt hjelp her! Tenkte å kjøpe en Iphone nå en av dagene, men hva må jeg gjøre og hvor mye vil det koste? Kan jeg bryte abonomentet å gå over til Onecall? Kunne noen gitt meg en pris det ville kommet på og eventuellt hvilke abonomment jeg må ha? Takker på forhånd. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Det kan du ja. Da kan vi ta regnestykket. - iPhone 8GB m/iTalk Small = 1390,- - Bruddgebyr = 2500,- - Første pågående mnd = 399 Sum = 4289 Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Det kan du ja. Da kan vi ta regnestykket. - iPhone 8GB m/iTalk Small = 1390,- - Bruddgebyr = 2500,- - Første pågående mnd = 399 Sum = 4289 Hva blir det for en med 16GB og svart bakdeksel? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Det kan du ja. Da kan vi ta regnestykket. - iPhone 8GB m/iTalk Small = 1390,- - Bruddgebyr = 2500,- - Første pågående mnd = 399 Sum = 4289 Takk for hjelp! Kan jeg deretter skifte til f.eks Chess, Onecall, Telenor osv? Lenke til kommentar
Gnotten Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Mulig noen har skrevet om det før - men jeg må spørre: Hvordan er det med skifting av batteri på iPhonen? Batteriet varer visst bare ca 1 år. Hvor mye vil det koste å sende inn iPhonen å få skiftet batteriet. Viktig for meg å vite dette - siden dette er den store innvendingen jeg ser mot iPhone. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Hvis du ser her på denne siden så får du info om det. http://www.apple.com/support/iphone/service/battery/ Edit: Fjernet sitat Endret 29. august 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
µT. Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Det kan du ja. Da kan vi ta regnestykket. - iPhone 8GB m/iTalk Small = 1390,- - Bruddgebyr = 2500,- - Første pågående mnd = 399 Sum = 4289 Hva blir det for en med 16GB og svart bakdeksel? Det blir ca. 5000kr tror jeg. Er ikke helt sikker. Takk for hjelp! Kan jeg deretter skifte til f.eks Chess, Onecall, Telenor osv? Ja da kan du sette i hvilket kort du vil. Mulig noen har skrevet om det før - men jeg må spørre: Hvordan er det med skifting av batteri på iPhonen? Batteriet varer visst bare ca 1 år. Hvor mye vil det koste å sende inn iPhonen å få skiftet batteriet. Viktig for meg å vite dette - siden dette er den store innvendingen jeg ser mot iPhone. Greien her er vel at batteriet begynner å bli dårligere etter ca. 1 år. Så den varer nok lengre enn det. Jeg har forsåvidt en iPhone 1.gen som er over 1 år gammel. Jeg har ikke merket den store forskjellen på batterikapasiteten. Endret 27. august 2008 av Steffen Moss Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Har hatt min iPhone i over et år, og har ikke merket noe til dårligere batterikapasitet. Skjønner ikke helt alt dette maset. Det må nok gå minst to år før det blir særlig merkbart dårligere, og innen den tid har de aller fleste kjøpt seg ny telefon uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå