Mr.Karlsen Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Riktig! Vi trenger noe slikt, telefonen er jo "designet" for å være på nett, selv i bilen der du ikke har wi-fi... Lenke til kommentar
torres84 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Går det ann å lage egne meldingstone til iphone? Og er det mulighet for å få høyere lyd.? ....... Thanx Lenke til kommentar
deleder Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Går det ann å lage egne meldingstone til iphone?Og er det mulighet for å få høyere lyd.? ....... Thanx Høyere lyd får du ved å installere en patch som krever jailbreak. Lenke til kommentar
MrNilsen1986 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Går det ann å lage egne meldingstone til iphone?Og er det mulighet for å få høyere lyd.? ....... Thanx Høyere lyd får du ved å installere en patch som krever jailbreak. Hvordan pach er det snakk om da? Jeg sliter enormt med at jeg ikke hører ringing eller melding Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hvordan pach er det snakk om da? Jeg sliter enormt med at jeg ikke hører ringing eller melding Drit i den patchen, den funker ikke så godt. Ta heller en nål og pirk bort all dritten som har satt seg i hullene foran høyttaleren, dersom du har iPhone 2G og ikke 3G. Lenke til kommentar
MrNilsen1986 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Har 2g, men telefonen er 14dager gammel, og det var sånn fra start av, fra før jeg hadde hatt den i lomma. Så det er ingen ting i hullene. Men det kommer jo kun lyd fra ene siden, stemmer det? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Ja, det stemmer. Andre siden er en mikrofon.. Lenke til kommentar
MrNilsen1986 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Men hvordan patch skal jeg bruke for og få opp lyden ? Samtidig sliter jeg med og få youtube til og funke Lenke til kommentar
deleder Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Men hvordan patch skal jeg bruke for og få opp lyden ?Samtidig sliter jeg med og få youtube til og funke Det skal ligge en patch på Cydia tror jeg. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Må man jailbreake iphonen får å laste ned mx tube? Æsj, har 3g og har ikke lyst til å ødelegge garantien Endret 20. august 2008 av NegerUngenSharu Lenke til kommentar
µT. Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Må man jailbreake iphonen får å laste ned mx tube? Det stemmer. Ligger i Installer og Cydia. Vet ikke om det har kommet til 2.0 enda. Men har du 1.1.4, så går det fint. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Må man jailbreake iphonen får å laste ned mx tube? Je-epp. Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Har 2g, men telefonen er 14dager gammel, og det var sånn fra start av, fra før jeg hadde hatt den i lomma. Så det er ingen ting i hullene. Men det kommer jo kun lyd fra ene siden, stemmer det? Den høyttaleren var aldri kjent for å være spesielt god, så du får nok finne deg en ringetone som høres godt. Du kan allikevel prøve å stikke litt med en nål i den filten bak hullene. Det sies at det skal hjelpe, og det skal mye til for å stikke helt inn til høyttaleren. Lenke til kommentar
MrNilsen1986 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hva er Cydia da ? Er litt noob i dette Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Las akkurat denne artikkelen: http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=524884 Lenke til kommentar
deleder Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Las akkurat denne artikkelen: http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=524884 Og? Lenke til kommentar
Paranoid Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Las akkurat denne artikkelen: http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=524884 Slikt kan jo skje Mobil eksploderte Og muligens enda verre: ..Prest tok fyr Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Må man jailbreake iphonen får å laste ned mx tube? Æsj, har 3g og har ikke lyst til å ødelegge garantien Du ødelegger hverken garantien eller reklamasjonen ved å jailbreake. Bare husk å tilbakestill/restore telefonen før du eventuelt leverer den inn. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Las akkurat denne artikkelen: http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=524884 Slikt kan jo skje Mobil eksploderte Og muligens enda verre: ..Prest tok fyr HAHA! Ler av prestesaken altså.. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Må man jailbreake iphonen får å laste ned mx tube? Æsj, har 3g og har ikke lyst til å ødelegge garantien Du ødelegger hverken garantien eller reklamasjonen ved å jailbreake. Bare husk å tilbakestill/restore telefonen før du eventuelt leverer den inn. I følge Apple ryker garantier om man jailbreaker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå