kewell79 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 maks døgnpris er 20 kr pr MB på iTalk også ja. Ja, men hvordan klarer NetCom å få det til å bli maks 990kr i mnd? Når det kan maks bli 600kr med ett pristak på 20kr døgnet? 399 + 600? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Det gir enda ikke mening. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Har Netcom noen tilleggsløsninger for oss som vil mobilsurfe? har mobilt bredbånd fra dem og liker ikke å sette simkortet inni iPhonen hver gang vi er ute å reiser... Kan jo ikke nås pluss at jeg sliter telefonen.... Er det noen løsninger...kansje Telenor har noe...har ikke noe imot å bytte... Lenke til kommentar
torres84 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Hei, Har oppdatert nye Updates i Iphonen, men nå når jeg legger til noe nytt program for jeg feil melding '' Error Package download failed '' Hva må til for at det skal funke igjen. Som jeg husker var det oppdateringer for MMS, Community Sources og Costomize. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Er det trygt å laste ned den nye versjonen nå da? Når man har 1G Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Update: 20 kr per dag er ikke taket for italk. Lenke til kommentar
schlinkey Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Noen som vet hva det er? Evt om det i det hele tatt er noe maxpris pr dag? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 AFAIK er det ingen makspris pr dag, bare en makspris på 990 i mnd. I tillegg til det vanlige abonnementet på 399, altså tilsammen 1389,- i måneden så lenge du holder deg under 100 minutter ringetid og 100 sms. Noen som vet om noen gode alternativer med litt integrert data? Vurderer å låse opp min iPhone også. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Sånn sett, for de som surfer en del med iPhone, vil iConnect være det beste abb. For iTalk Small f.eks, som de fleste vil velge, inneholder lite gratis SMS og data. Med tanke på at iConnect koster 499,- mnd. pluss SMS og ringetid utover dette, så vil det ikke bli dyrere enn iTalk Small i mnd, avhengig av bruksmønster. For etter 100MB fri bruk, så kommer blodprisen per MB snikende innpå bakfra. Med iConnect vil man da slippe dette, og man kan konsentrere seg om SMS og ringekostnadene. Men er det noen som har oversikt over fri databruk-priser? Trenger ikke være NetCom. Vet at MTU har fri bruk av data i deres nettverk, men problemet er at jeg ikke vet hvor mye av dette landet de dekker for øyeblikket. Jeg bor ca. 1 mil utenfor Bergen Sentrum. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Spørr igjen...men nevner at jeg har 1 Gen, ikke 3G.. Lenke til kommentar
KaareKanin Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Litt pirkete her, men det er Internet, ikke internett Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Hva har det med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Litt pirkete her, men det er Internet, ikke internett Ikke i Norge Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Litt pirkete her, men det er Internet, ikke internett http://språkrådet.no/ Les og lær. Det er forøvrig ikke stor i i internett hverken på engelsk eller norsk. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Han er borte for lengst, så slapp av Lenke til kommentar
Niram Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Noen som vet når Iphone kommer tilbake på lager hos netcom.no? Lyst til å skaffe meg en, men da må de nesten snart legge de ut igjen. Har sjekket i flere dager nå Lenke til kommentar
KaareKanin Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Litt pirkete her, men det er Internet, ikke internett http://språkrådet.no/ Les og lær. Det er forøvrig ikke stor i i internett hverken på engelsk eller norsk. Internet er et egennavn. Det er ikke diskuterbart. Ellers er du velkommen til å komme en tur opp på NTNU og krangle med drøssevis av professorer, master-studenter og doktor-studenter på akkurat dette. Ikke i Norge I hele verden. Språkrådet kan si hva de vil, men å omdøpe Internet for å gjøre det mer norskt blir nesten som å omdøpe omdøpe AC/DC til Vekselstrøm/Likestrøm bare fordi det blir riktig i forhold til ordboken. Egennavn. Endret 17. august 2008 av KaareKanin Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Litt pirkete her, men det er Internet, ikke internett http://språkrådet.no/ Les og lær. Det er forøvrig ikke stor i i internett hverken på engelsk eller norsk. Internet er et egennav. Det er ikke diskuterbart. Ellers er du velkommen til å komme en tur opp på NTNU og krangle med drøssevis av professorer, master-studenter og doktor-studenter på akkurat dette. Ikke i Norge I hele verden. Språkrådet kan si hva de vil, men å omdøpe Internet for å gjøre det mer norskt blir nesten som å omdøpe omdøpe AC/DC til Vekselstrøm/Likestrøm bare fordi det blir riktig i forhold til ordboken. Egennav. Nok en gang, les og lær, guttunge: http://sprakradet.no/nb-no/Toppmeny/Publik...rdet-Internett/ Der vil du også se at selv om Internett teknisk sett er hovedformen i bokmål, åpnes det nå for internett siden det er det som er i bredt bruk. Arroganse lenge leve, hva? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Spørr igjen...men nevner at jeg har 1 Gen, ikke 3G.. Hva spør du om igjen? Hehe.. Om det er noen som vet om en tileggstjeneste som tillater å surfe for en fast sum i mnd? Da skal det nevnes at jeg er ute etter nøyaktig det samme. Jeg har 1.gen også med det superbillige abb. NetCom Youngtalk. Jeg kan kjenne kronene blir sugd ut så for jeg rører telefonen! Skal nevnes at det ikke trenger å være NetCom. Finnes det ett rimelig abb, med fri surfing så er jeg interessert. Har NetCom en rimelig tillegstjeneste for eksisterende abb, så er jeg også interessert så lenge det ikke koster 5-600kr i mnd. EDIT: Skriveleif Endret 16. august 2008 av Steffen Moss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå