Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ojsann, vel ok... :blush:

 

Man mister cydia da....hvodan legger man inn den manuellt?

Vet noen det eller bør jeg vente med å oppdatere?

 

:)

 

Cydia fjernes selvfølgelig, ettersom du oppdaterer med original firmware. Om du oppdaterer til 2.0.1 så kan du forsatt jailbreake når 2.0.1 kommer i åpnet versjon.

Lenke til kommentar
Vurderer å oppdatere til 2.0/2.01 nå. Har en 1gen jailbroken iPhone med 1.4 på den. Verdt "slitet"?

 

Merket at telefonen ble _mye_ tregere da jeg gikk fra 1.1.4 til 2.0. MP3-spilleren bytter ikke sang like raskt, sms-skriving og kontaktlisten ble generelt treg. Dette har forbedret seg i 2.0.1, men jeg er fortsatt ikke helt fornøyd med hastigheten.

 

Om du ikke trenger Installer-programmene, så vil jeg anbefale 2.0.1. Du kan hente ned mye snacks fra App Store, og bla MxTube, Winterboard, Bossprefs, quake4iphone fra Cydia (om du har 2.0)

Lenke til kommentar

Hva blir og skje, om jeg klikker på oppdaterknappen i iTunes, på en telefon som er jailbroken med ziphone? Har 1.1.4 sw på telefonen, og får beskjed om at 2.0.1 er det jeg må oppdatere til. Hva må gjøres etterpå? Og hva blir ikke og fungere?

 

Og ett lite dump spm til slutt, hvordan kan jeg spille av en spilleliste på ipoden inne på telefonen. Får kun til og spille av enkelte sanger i spillelista. Og ikke alle.

Endret av MrNilsen1986
Lenke til kommentar
Hva blir og skje, om jeg klikker på oppdaterknappen i iTunes, på en telefon som er jailbroken med ziphone? Har 1.1.4 sw på telefonen, og får beskjed om at 2.0.1 er det jeg må oppdatere til. Hva må gjøres etterpå? Og hva blir ikke og fungere?

 

Om du oppdaterer til 2.0.1 per dags dato vil ingenting fungere...du vil bare være ved "activation screen" uten å få gjort noe. 2.0.1 jailbreak kommer i morgen engang.

Lenke til kommentar
Hva betaler jeg hvis jeg har brukt opp inkluderte minutter, SMS eller data en måned?

Da blir du fakturert etter priser som tilsvarer abonnementet SuperTalk, bortsett fra at vi har satt ned prisen per MB til kr 5, mot kr 20,- normalt. For å sikre at dine eventuelle datatrafikk kostnader ikke løper fullstendig ut av kontroll har vi satt en maksimal pris for data. Makspris data per måned utover inkludert forbruk for iTalk Small kroner 990,-, iTalk Medium kr 690,-, iTalk Large kr 190,-.

 

Er det slik at makspris på datatrafikk på kroner 20 per døgn ikke gjelder for iphone-abonnementene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...