CombatPsycho Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Hvilket SSHprogram bruker dere til mac? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Noe annet å anbefale? Sitter på en skolepc(mac) med en bruker som ikke er hovedbrukern, så terminal får jeg ikke til Noe dritt med no passord. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Jeg vet ikke om det finnes noen alternative programmer engang. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Det går ann å laste ned og bruke et program som heter iTerm. Ligger på versiontracker Lenke til kommentar
stallman Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Sweet! Har fått installert WordPress på iPhone. Klarer blogge 100% nå. Laster opp bilder direkte til bloggen fra bildearkivet osv http://winball.se Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 hvordan kan jeg få app store på min iPhone G1?(ziphone) er det noen lettere metoder en den vansklige ved å legge inn 2.0.0..? Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Enig! - kan noen hjelpe oss? Bare guide oss igjennom prosessen... Er ikke dumm på sånt men det er en del nye utrykk hvis dere sjønner... EDIT: hmmm...kansje jeg får det til alikevell...men det for bli når jeg kommer hjem til Norge igjen...tørr ikke noe på en Polsk nettcafe Endret 28. juli 2008 av Ban-One Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Nå har jeg nettopp fått min nyinnkjøpte iPhone i posten (kjøpt brukt). Den er åpnet for alle simkort. Men når jeg putter inn mitt simkort, står det "no sim". AnySIM er allerede lagt inn, så skal jeg bruke dette programmet? Men det som er saken, er at jeg muligens også tror simkortet mitt er ødelagt, ettersom det ikke funka i min gamle ødelagte mobil (men da trodde jeg at det var mobilen som var problemet). Men da er spørsmålet: Skader det noe å prøve anySIM? Lenke til kommentar
martbo Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Det bør ikke være nødvendig. Se om du kan få lånt et simkort av noen andre for å teste om det virker. For at anySIM skal ha noen virkning burde telefonen klaget på at simkortet som var satt inn ikke er gyldig eller noe sånt. Ingen sim funnet tyder på at problemet er i selve kortet Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Yay! Da var min 2.0 Appstore er fantastisk! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jeg avventer til Installer 4.0 kommer ut Og flere utviklere begynner på Installer igjen. / Cydia. iPoden mi ner 2.0 med Cydia, men er ikke verdt å kaste iPhonen inn i dette ennå. Customize er forresten ute til 2.0 på cydia Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jeg tviler på at jailbreaking kommer til å være så veldig populært blant utviklere lengre... Lenke til kommentar
Raytee Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Har ikke lest alle trådene men jeg liker ikke noe særlig den ''ordlisten'' når du skriver SMS eller notat, jeg må trykke på ordet som kommer opp for og ikke skrive det. (Dere som har iPhone vet sikkert hva jeg snakker om.) Så lurer jeg på om jeg kan slå av dette? Og om noen vet om en Gitar app så jeg kan bruke på iPhone som ikke er Jailbroken. (Nesten helt ny, kjøpt i Norge) Takk =D Lenke til kommentar
RC Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Spørsmål vedrørende synkronisering av iPhone: Jeg bruker min private PC til å synke med iPhone. Nå har det seg imidlertid slik at jeg også har en jobb-PC. På denne PCn bruker jeg Outlook aktivt. Derfor har jeg behov for å synke kalenderen med min iPhone. Jeg tenkte da å laste ned iTunes på denne PCn også, og bruke det til kun å oppdatere kalenderen i iPhone. MEN, så kom jeg på: Dersom jeg velger å kun synke kalenderelementene, vil ikke da musikken og alt annet forsvinne fra iPhone? Jeg vil nødig ha all min musikk liggende på min jobb-PC, da den ikke skal brukes til "private ting". Er det noen løsning på denne problemstillingen, eller lar det seg rett og slett ikke å synkronisere kun enkelte ting uten at det går ut over det andre som ligger på iPhone fra før? Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 joda. Viltro du kan bruke switch library (1.1.4) eller swaptunes2.0) er usikker på navnet for1.4 Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 har en venn som sliter litt med sin Iphone G1. Telefonen tror hele tiden at det er ørepropper i så for å snakke i tlf må han enten bruke ørepropper eller høytaler. Han har prøvd og jailbreake og alt med ziphone på nytt men det hjalp ikke...Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
martbo Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Dette er en vanlig feil. Prøv å ta proppene ut og inn noen ganger, eller blås inn i utgangen. Det er en føler som merker om proppene er koblet på som er utsatt for støv Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hvor mange MB tilsvarer en musikkvideo fra youtube i streaming modus? blir det samme antall mb som å laste den ned og lagre på disken, eller mindre? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hvor mange MB tilsvarer en musikkvideo fra youtube i streaming modus? blir det samme antall mb som å laste den ned og lagre på disken, eller mindre? Det blir nok det samme. I teorien i hvertfall. Men har du 1.1.4, så kan du laste ned MXTube fra Installer. Da kan du laste ned YouTube filmene direkte ned på telefonen, og se dem når du vil. Uten nettilgang. Anbefaler dog å laste dem ned med WiFi med mindre du liker store regninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå