Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig! - kan noen hjelpe oss?

Bare guide oss igjennom prosessen...

Er ikke dumm på sånt men det er en del nye utrykk hvis dere sjønner...:)

EDIT: hmmm...kansje jeg får det til alikevell...men det for bli når jeg kommer hjem til Norge igjen...tørr ikke noe på en Polsk nettcafe :p

Endret av Ban-One
Lenke til kommentar

Nå har jeg nettopp fått min nyinnkjøpte iPhone i posten (kjøpt brukt). Den er åpnet for alle simkort.

Men når jeg putter inn mitt simkort, står det "no sim". AnySIM er allerede lagt inn, så skal jeg bruke dette programmet?

Men det som er saken, er at jeg muligens også tror simkortet mitt er ødelagt, ettersom det ikke funka i min gamle ødelagte mobil (men da trodde jeg at det var mobilen som var problemet). Men da er spørsmålet: Skader det noe å prøve anySIM?

Lenke til kommentar

Det bør ikke være nødvendig. Se om du kan få lånt et simkort av noen andre for å teste om det virker. For at anySIM skal ha noen virkning burde telefonen klaget på at simkortet som var satt inn ikke er gyldig eller noe sånt. Ingen sim funnet tyder på at problemet er i selve kortet

Lenke til kommentar

Har ikke lest alle trådene men jeg liker ikke noe særlig den ''ordlisten'' når du skriver SMS eller notat, jeg må trykke på ordet som kommer opp for og ikke skrive det. (Dere som har iPhone vet sikkert hva jeg snakker om.)

Så lurer jeg på om jeg kan slå av dette?

Og om noen vet om en Gitar app så jeg kan bruke på iPhone som ikke er Jailbroken. (Nesten helt ny, kjøpt i Norge)

Takk =D

Lenke til kommentar

Spørsmål vedrørende synkronisering av iPhone:

Jeg bruker min private PC til å synke med iPhone. Nå har det seg imidlertid slik at jeg også har en jobb-PC. På denne PCn bruker jeg Outlook aktivt. Derfor har jeg behov for å synke kalenderen med min iPhone. Jeg tenkte da å laste ned iTunes på denne PCn også, og bruke det til kun å oppdatere kalenderen i iPhone.

MEN, så kom jeg på: Dersom jeg velger å kun synke kalenderelementene, vil ikke da musikken og alt annet forsvinne fra iPhone? Jeg vil nødig ha all min musikk liggende på min jobb-PC, da den ikke skal brukes til "private ting".

Er det noen løsning på denne problemstillingen, eller lar det seg rett og slett ikke å synkronisere kun enkelte ting uten at det går ut over det andre som ligger på iPhone fra før?

Lenke til kommentar
Hvor mange MB tilsvarer en musikkvideo fra youtube i streaming modus? blir det samme antall mb som å laste den ned og lagre på disken, eller mindre?

Det blir nok det samme. I teorien i hvertfall. Men har du 1.1.4, så kan du laste ned MXTube fra Installer. Da kan du laste ned YouTube filmene direkte ned på telefonen, og se dem når du vil. Uten nettilgang. Anbefaler dog å laste dem ned med WiFi med mindre du liker store regninger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...