Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!

Anbefalte innlegg

Noen som har tips til hva man kan gjøre for å få forlenget batterilevetiden eller få telefonen til og bli "raskere"?

f.eks.

- skru av diverse instillinger. (hvilke?)

- div program som er helt unødvendig..

Det finns vel mange internet sider som inneholder dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
På bærbare er det som regel 6 måneder, Lilac1.

Nei, det har nettopp blitt forandret fra 6mnd til 2 år :p

Det visste jeg faktisk ikke. Så bra :)

Lenke til kommentar

Vet noen kjøper fra finn til 150kr elns. Det er latterlig dyrt. Men selvfølgelig kortere leveringstid. Gå på ebay og søk iPhone headphone adapter, der finner du mange og velge mellom. Jeg tok en som ble sendt fra Hong Kong. Kostet meg 15kr inkludert frakt, og tok litt over en uke så hadde jeg den :)

Lenke til kommentar

Skjedde noe rart med telefonen isted. Sto at batteriet var 50% fullt, men likevel blekket den helt ut, reagerte ikke på noenting. Når jeg kom hjem og plugget den i laderen, reagerte den med en gang, den hadde visst ikke slått seg av, bare blitt helt svart. Lås opp-skjermen kom opp det samme sekundet som jeg satte den i laderen rett og slett.

Lenke til kommentar
Foresten noen som vet hvordan jeg sorterer ikoner/prog ?

Finner ikke igjen artiklen som fortalte hvordan

hold inn ikon/prog (noe som helst) i sånn 1-2 sek, så starter alle å riste også er det bare å flytte på de og trykke på hjemme knappen når du er ferdig. :)

Bryte ja, men har du tenkt på 3G bruk osv.?

Lenke til kommentar
Skjedde noe rart med telefonen isted. Sto at batteriet var 50% fullt, men likevel blekket den helt ut, reagerte ikke på noenting. Når jeg kom hjem og plugget den i laderen, reagerte den med en gang, den hadde visst ikke slått seg av, bare blitt helt svart. Lås opp-skjermen kom opp det samme sekundet som jeg satte den i laderen rett og slett.

Har skjedd med meg også. akkurat det samme!

Det er 1.g du har?

Skjedde 3 ganger mens jeg hadde den. De to første gangene plugga jeg den i pcen når jeg kom hjem, den siste gangen fikk jeg en kamerat som jeg var sammen med der og da til å ringe meg, så ble den fin igjen..

lurer på hva som skjedde :ermm:

Endret av spax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...