Karstein Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Noen som har tips til hva man kan gjøre for å få forlenget batterilevetiden eller få telefonen til og bli "raskere"? f.eks. - skru av diverse instillinger. (hvilke?) - div program som er helt unødvendig.. Det finns vel mange internet sider som inneholder dette? Lenke til kommentar
foorex Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Les denne http://ipod1.no/artikkel/2770/d%C3%A5rlig-...C3%A5-iphone-3g Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Reklamasjon på batterier er vel 6 måneder eller noe. Ett år eller mer, i alle fall på laptoper er det to år. Når man ikke kan bytte batteri selv, er det snakk om en reklamasjonssak på selve telefonen, som er to år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 På bærbare er det som regel 6 måneder, Lilac1. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 På bærbare er det som regel 6 måneder, Lilac1. Nei, det har nettopp blitt forandret fra 6mnd til 2 år Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 På bærbare er det som regel 6 måneder, Lilac1. Nei, det har nettopp blitt forandret fra 6mnd til 2 år ^^ Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Vel, apple har aldri brydd seg om norske forbrukerrettigheter, så her mistenker jeg at NetCom får noen utgifter etterhvert... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 På bærbare er det som regel 6 måneder, Lilac1. Nei, det har nettopp blitt forandret fra 6mnd til 2 år Det visste jeg faktisk ikke. Så bra Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 noen som gidder å gi en link til et sted hvor de vet det funker bra og er billig og kjøpe mini jack adapter til iPhone G1? Lenke til kommentar
MrNilsen1986 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Vet noen kjøper fra finn til 150kr elns. Det er latterlig dyrt. Men selvfølgelig kortere leveringstid. Gå på ebay og søk iPhone headphone adapter, der finner du mange og velge mellom. Jeg tok en som ble sendt fra Hong Kong. Kostet meg 15kr inkludert frakt, og tok litt over en uke så hadde jeg den Lenke til kommentar
stallman Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Var så dum å velge nytt nr istedenfor å overføre det gamle Telenornr mitt. Kan jeg få rettet opp dette? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Ring Netcom NÅ, ikke tenk mer på det. De har åpent 24/7 så det er bare å ringe nå. Det var vel i dag du bestilte? Lenke til kommentar
stallman Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg valgte å bryte bindingstiden heller. Fikk beskjed om å ringe mandag mellom 08-20 00, for da kommer jeg til «iPhone avdelingen» i netcom Lenke til kommentar
stallman Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Foresten noen som vet hvordan jeg sorterer ikoner/prog ? Finner ikke igjen artiklen som fortalte hvordan Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Skjedde noe rart med telefonen isted. Sto at batteriet var 50% fullt, men likevel blekket den helt ut, reagerte ikke på noenting. Når jeg kom hjem og plugget den i laderen, reagerte den med en gang, den hadde visst ikke slått seg av, bare blitt helt svart. Lås opp-skjermen kom opp det samme sekundet som jeg satte den i laderen rett og slett. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Foresten noen som vet hvordan jeg sorterer ikoner/prog ? Finner ikke igjen artiklen som fortalte hvordan hold inn ikon/prog (noe som helst) i sånn 1-2 sek, så starter alle å riste også er det bare å flytte på de og trykke på hjemme knappen når du er ferdig. Bryte ja, men har du tenkt på 3G bruk osv.? Lenke til kommentar
MrNilsen1986 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Hei. Jeg lurer på en liten ting. Jeg har kjøpt og bruker programmet SwrilyMMS, og synes det fungerer utmerket. Men jeg lurer på hvordan jeg kan lagre bilder og slikt jeg mottar på mms, i en egen bildetkatalog? Dette må da gå? Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Skjedde noe rart med telefonen isted. Sto at batteriet var 50% fullt, men likevel blekket den helt ut, reagerte ikke på noenting. Når jeg kom hjem og plugget den i laderen, reagerte den med en gang, den hadde visst ikke slått seg av, bare blitt helt svart. Lås opp-skjermen kom opp det samme sekundet som jeg satte den i laderen rett og slett. Har skjedd med meg også. akkurat det samme! Det er 1.g du har? Skjedde 3 ganger mens jeg hadde den. De to første gangene plugga jeg den i pcen når jeg kom hjem, den siste gangen fikk jeg en kamerat som jeg var sammen med der og da til å ringe meg, så ble den fin igjen.. lurer på hva som skjedde Endret 25. juli 2008 av spax Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Gikk greit etter jeg slå den av og på. Skjedde det til deg når du hadde rundt 50%+- batteri? Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 nja, er ikke sikker på hvor mye batteri jeg hadde igjen, men kan si så mye som at jeg hadde brukt den en stund etter lading hver av de 3 gangene, så kan godt hende det var sånn ca halvparten igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå