CombatPsycho Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Der fikk jeg endelig min iPhone. Noe spesielt jeg bør laste ned til maccen og iPhonen? Lenke til kommentar
MrNilsen1986 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg oppgraderte nettopp en 1.1.4 til 2.0, - fungerer knall. Crash Bandicoot Arcade er helt topp. Gjorde du det bare gjennom iTunes? Eller brukte du en spesiell guide? Allt fungerer fortsatt på den nye sw? Og om du brukte en guide, hvordan ? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg fikk det til med denne: http://iunlocked.org/ og dreit i Ziphone, og bare kjørte DFU-modus. Har hatt en del problemer, men håper det vil løse seg med 2.1. Sånn gjorde jeg det. IKKE oppgrader jailbreaka iPhones til 2.0 kun med iTunes. Da får dere en god del jobb etterpå. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Håper ZiPhone snart kommer med ny versjon....vi ha det gjort automatisk.... Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Håper ZiPhone snart kommer med ny versjon....vi ha det gjort automatisk.... Har du Mac har du PwnageTool. WinPwn kommer senere. Det er ikke anbefalt å bruke ZiPhone. Lenke til kommentar
foorex Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Anbefaler å se gjennom denne. http://iphone.lockergnome.com/ Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hva ville dere anbefalt: Å kjøpe en ny førstegenerasjons iPhone til 3500 eller en iPhone 3g ulåst til 4000? Det at det er 500 kroner forskjell bryr meg fint lite, og jeg har heller ikke nytte av gps eller 3g.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Ville kjøpt en Iphone 3G. Da har du garanti og reklamasjonsrett! Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Du klarer å få en 1gen billigere enn det der:o Betalte rundt 2550 for min, rundt 2750 med frakt. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Ville kjøpt en Iphone 3G. Da har du garanti og reklamasjonsrett! Absolutt et godt poeng som jeg ikke har tenkt på. Du klarer å få en 1gen billigere enn det der:oBetalte rundt 2550 for min, rundt 2750 med frakt. Ny ut av esken? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Kommer helt ann på selgeren det. Kan sikkert få de ned i 2.5k med frakt hvis du er riktig heldig, og da er det jo hakket mer aktuelt å kjøpe en 1.gen istedet for en 3G. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Bare tatt ut av esken for unlocking, helt uten en skramme^^ Har enda på den plastikken over skjermen, tenkt å ha den på helt til jeg finner noe annet å beskytte den med. Hvor får jeg kjøpt slike ting til 1gen iPhone. Innenlands nettbutikk helst. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Bare tatt ut av esken for unlocking, helt uten en skramme^^Har enda på den plastikken over skjermen, tenkt å ha den på helt til jeg finner noe annet å beskytte den med. Hvor får jeg kjøpt slike ting til 1gen iPhone. Innenlands nettbutikk helst. Hva skal du med plastikk foran skjermen? Du er klar over at du kan skrape på den med kniv uten å få ripe? Og et tynt plastikklag hjelper fint lite mot knusing. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Såpass:o Får vel bare ta den av da^^ Men lurer fortsatt på hvor jeg kan få kjøpt litt stash til telefonen, her i norge helst. Samme hvilke sources jeg bør legge til( har så lite peiling rundt det her i grunn ) Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 FFAAEENN! glasset knuste idag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! what to do? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 FFAAEENN! glasset knuste idag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!what to do? Kontakte Dr. Ipod eller kjøpe ny telefon. Er visst en vanskelig affære å skifte glass på iPhone. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Fra Dr. Ipod " Dr. iPod har desverre ikke skjermer til iPhone.". Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Fra Dr. Ipod " Dr. iPod har desverre ikke skjermer til iPhone.". Helt rett, glemte å ta med at han kan skifte for 500 kr, men da må du skaffe skjermen selv. Lenke til kommentar
Quando Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 hvis man jailbreaker en iphone 3g, vil dette da bryte garantien ? eller er det bare å gjenopprette telefonen i itunes senere? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 hvis man jailbreaker en iphone 3g, vil dette da bryte garantien ? eller er det bare å gjenopprette telefonen i itunes senere? Gjennoppretting i iTunes vil fjerne alle spor etter en eventuell jailbreak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå