deleder Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 MMS er det fortsatt dårlig med. SwirlyMMS. Koster 8 USD (eller 14 dagers trial), men er verdt det. Krever selvsagt jailbreak og installer. Og fungerer veldig dårlig til 2.0... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Men da er spørsmålet... NÅR bruker du mms? I min mening kan du likesågodt sende en Epost, hvor du får større og finere bilder inn. Lenke til kommentar
AeroX Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 "Your item cleared customs in NORWAY at 10:46 AM on July 20, 2008. " Vil det si at den har kommet igjennom tollen? Ser slikt ut ja:) Prøv sporingsnummeret ditt på www.posten.no og se hva det står der også... Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hjeeelp! iPhonen min har låst seg, får bare opp eple, og tenkeringen går rundt en liten stund før den stopper.. Kommer ikke inn på menyen! Avinstallerte noen programmer og skulle restarte da dette skjedde! Ser den heller ikke i itunes ellers ville jeg prøvd en restore derfra! Noen gode tips?! gammel versjon med 1.1.4, og har prøvd å holde inne låseknapp og tilbake knapp i 5 sek, da skrur den seg av og det samme skjer igjen.. eventuelt noen som har link til noen som kan reparere dette problemet for meg eller noe, utrolig frustrerende at den ikke er i orden! Liker ikke min gamle K850i! Lenke til kommentar
deleder Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hjeeelp!iPhonen min har låst seg, får bare opp eple, og tenkeringen går rundt en liten stund før den stopper.. Kommer ikke inn på menyen! Avinstallerte noen programmer og skulle restarte da dette skjedde! Ser den heller ikke i itunes ellers ville jeg prøvd en restore derfra! Noen gode tips?! gammel versjon med 1.1.4, og har prøvd å holde inne låseknapp og tilbake knapp i 5 sek, da skrur den seg av og det samme skjer igjen.. eventuelt noen som har link til noen som kan reparere dette problemet for meg eller noe, utrolig frustrerende at den ikke er i orden! Liker ikke min gamle K850i! søk på dfu + iphone på google Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Noen som har snøring på når de får ny forsyning på Byporten/Oslo City? Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) søk på dfu + iphone på google Det hadde sikkert funket dersom den hadde kommet frem, men det eneste iphonen viser er eplet, ikke noe mer.. kommer aldri opp i itunes heller.. men, jeg får bare fortsette å prøve litt, takker for tipset iallefall.. så får jeg poste igjen om en time når jeg begynner å bli lei av å trykke.. eller forhåpentligvis redder dagen! edit: Takk! Du er min helt! Endret 21. juli 2008 av Pebble Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 En kompis har en iPhone 1G som han vil oppgradere til 2.0 firmware't, men når han lastet det ned kom denne opp. Hva gjør han nå? hvordan aktiverer han den? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Big mistake! Hadde han unlocka den selv tidligere?e Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hva gjør han nå? hvordan aktiverer han den? Han bør følge guiden du finner her. Forutsetter at han har tilgang på Mac. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Big mistake!Hadde han unlocka den selv tidligere?e Den var åpnet før ja. Om han fikk den slik eller gjorde det selv vet jeg ikke. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Har han ikke mac, kan han prøve denne: http://www.iphone4world.com/?p=187 Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Den var åpnet før ja. Om han fikk den slik eller gjorde det selv vet jeg ikke. Uansett status før han oppgraderte til 2.0 så bør han følge guiden jeg lenket til ovenfor. Det er en del arbeid å nedgradere den til 1.1.4 igjen. Har han ikke mac, kan han prøve denne: http://www.iphone4world.com/?p=187 Den vil jo ikke fungere siden han ikke lengre er på 1.1.4 og kan gjøre de forberedelser som f.eks. BootNeuter i punkt 2. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Den var åpnet før ja. Om han fikk den slik eller gjorde det selv vet jeg ikke. Uansett status før han oppgraderte til 2.0 så bør han følge guiden jeg lenket til ovenfor. Det er en del arbeid å nedgradere den til 1.1.4 igjen. Im on it. Har mac så det er null stress. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Da bør det være en smal sak. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Da bør det være en smal sak. Tydligvis ikke... får opp denne hver gang jeg prøver å gjennoprette etter å ha fulgt instruksene. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 har to spørsmål... er det vansklig og få 2.0 på en iPhone G1 med 1.1.4(ziphone)? går det ann og få appstore på G1? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg fikk det til med denne: http://iunlocked.org/ og dreit i Ziphone, og bare kjørte DFU-modus. Har hatt en del problemer, men håper det vil løse seg med 2.1. Lenke til kommentar
MrNilsen1986 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Kommer man aldri til og kunne uppgradere jailbroken iphones? Må vi leve med 1.1.4 så lenge vi vil ha den? Eller kommer det nye hacker til nye oppdateringer? Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg oppgraderte nettopp en 1.1.4 til 2.0, - fungerer knall. Crash Bandicoot Arcade er helt topp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå