Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hjeeelp!

iPhonen min har låst seg, får bare opp eple, og tenkeringen går rundt en liten stund før den stopper.. Kommer ikke inn på menyen! Avinstallerte noen programmer og skulle restarte da dette skjedde!

Ser den heller ikke i itunes ellers ville jeg prøvd en restore derfra!

Noen gode tips?!

 

gammel versjon med 1.1.4, og har prøvd å holde inne låseknapp og tilbake knapp i 5 sek, da skrur den seg av og det samme skjer igjen..

 

eventuelt noen som har link til noen som kan reparere dette problemet for meg eller noe, utrolig frustrerende at den ikke er i orden! Liker ikke min gamle K850i!

Lenke til kommentar
Hjeeelp!

iPhonen min har låst seg, får bare opp eple, og tenkeringen går rundt en liten stund før den stopper.. Kommer ikke inn på menyen! Avinstallerte noen programmer og skulle restarte da dette skjedde!

Ser den heller ikke i itunes ellers ville jeg prøvd en restore derfra!

Noen gode tips?!

 

gammel versjon med 1.1.4, og har prøvd å holde inne låseknapp og tilbake knapp i 5 sek, da skrur den seg av og det samme skjer igjen..

 

eventuelt noen som har link til noen som kan reparere dette problemet for meg eller noe, utrolig frustrerende at den ikke er i orden! Liker ikke min gamle K850i!

 

søk på dfu + iphone på google

Lenke til kommentar
søk på dfu + iphone på google

 

Det hadde sikkert funket dersom den hadde kommet frem, men det eneste iphonen viser er eplet, ikke noe mer.. kommer aldri opp i itunes heller.. men, jeg får bare fortsette å prøve litt, takker for tipset iallefall.. så får jeg poste igjen om en time når jeg begynner å bli lei av å trykke.. eller forhåpentligvis redder dagen! :)

 

edit: Takk! Du er min helt! :D

Endret av Pebble
Lenke til kommentar
Den var åpnet før ja. Om han fikk den slik eller gjorde det selv vet jeg ikke.

 

Uansett status før han oppgraderte til 2.0 så bør han følge guiden jeg lenket til ovenfor. Det er en del arbeid å nedgradere den til 1.1.4 igjen.

 

Har han ikke mac, kan han prøve denne: http://www.iphone4world.com/?p=187

 

Den vil jo ikke fungere siden han ikke lengre er på 1.1.4 og kan gjøre de forberedelser som f.eks. BootNeuter i punkt 2.

Lenke til kommentar
Den var åpnet før ja. Om han fikk den slik eller gjorde det selv vet jeg ikke.

 

Uansett status før han oppgraderte til 2.0 så bør han følge guiden jeg lenket til ovenfor. Det er en del arbeid å nedgradere den til 1.1.4 igjen.

 

Im on it. Har mac så det er null stress.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...