:---{D Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Happy Birthday guys! Very Very soon we will have for you a downloadable birthday present for you, so hold on tight! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hmm.. vist jeg kjøper en iPhone 3G 16GB Svart med iTalk Small til 2290.Og bryter med netcom (Bruddgebyr iTalk Small = 2400 NOK) Så blir den "bare" kostenes 4700? Pluss 1 måned med det abb du velger. Er det noe sted man faktisk får kjøpt telefonen nå eller er den utsolgt overalt? Virket som telebutikken på sandvika storsenter hadde en igjen, jeg og en vennine tittet litt på den, men jeg gadd ikke kjøpe Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 sitter å ser på Finn.no på alle sa luringene som har kjøpt opp xx antall telefoner. f.eks denne stor selgeren. han selger iphone 3g 8gb som er ulåst til 6999,- dette var en av de billigste iPhones på finn. Han tjener 2810 pr telefon, og ingen vet hvor mange han har kjøpt. For gud skyld. kjøp ikke iphone fra "slike" folk. De kjøper inn store parti og gjør det værre for Ola norman å få kjøpt en og de skal også ha 2000-4000 i fortjeneste for at de gjør det. Kjøper du fra butikken eller netcom blir det mye billigere, og det er ingen stor sak å få den låst opp: iPhone 3g 8Gb : 1390,- Bruddgebyr iTalk Small: 2400,- Månedsbeløp 1mnd: 399,- Total pris fra butikk: 4189,- iPhone 3g 16Gb: 2.290,- Bruddgebyr iTalk Small: 2400,- Månedsbeløp 1mnd: 399,- Total pris fra butikk: 5089,- så for 4200 kan du få en opplåst iPhone 3g rett fra butikken. det å låse den opp er ikke noe problem, alt som skal til er en liten telefon samtale til netcom og 5min arbeid på pc'en (noe alle klarer). Så spør deg selv, hva vil du helst ha? en brukt telefon til 7000 eller et ny fra butikken til 4190? Netcom kundeservice, muntlig samtale 16. juli 2008:"- Etter at du har brutt bindingen og betalt bruddgebyret på abonnementet du kjøpte sammen med din iPhone, kan du få operatørlåsekoden gratis slik at du kan bruke andre SIM-kort i telefonen." Kilder: http://nrkbeta.no/a-kvitte-seg-med-netcom/ http://www.mobilbloggen.no/2008/07/iphone-...kode-er-gratis/ https://netcom.no/iphone.html Poster denne i begge iPhone trådene, gjør ikke det for å spamme men for å få flest mulig til å ungå å gjøre noe dumt å betale ALT for mye for telefonen. Lenke til kommentar
foorex Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) hmm. Tror faktisk at jeg kjøper meg en 16GB og deretter bryte abonnementet. Har fortsatt den gamle iPhonen, men har så lyst på den nye. Blir gøy med pwnage tool. Blir en fryd å aktivere og jailbreake iPhonen nå iforhold til det det var med 1.0.2 Men angående det med å bryte abonnementet. Er det en norsk lov som sier at forbrukeren kan gjøre dette? Eller er det slik at alle som kjøper iPhone kan gjøre det? f.eks i usa? Endret 19. juli 2008 av FooReXZ Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Hjeeelp! iPhonen min har låst seg, får bare opp eple, og tenkeringen går rundt en liten stund før den stopper.. Kommer ikke inn på menyen! Avinstallerte noen programmer og skulle restarte da dette skjedde! Ser den heller ikke i itunes ellers ville jeg prøvd en restore derfra! Noen gode tips?! edit: gammel versjon med 1.1.4, og har prøvd å holde inne låseknapp og tilbake knapp i 5 sek, da skrur den seg av og det samme skjer igjen.. Endret 19. juli 2008 av Pebble Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Skal kansje kjøpe en brukt opplåst 3G iphone av en venn. 8GB og bare testet. -2500,- detter er jo et veldig bra kjøp, men kan jeg da bruke den med hvilket som helst abbo da ? f.eks oneCall? ( ja, det vil ikke gi mulighet for 3G) Alt vil liksom være i orden ? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Funker den på iPhone 3g, eller bare iPhone 1 med sw 2.0? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Bare for Mac da vel og merke. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Bare for Mac da vel og merke. er vel en ganske så stor ting å glemme å ikke nevne:p Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) er det like lett å låse opp nye 3g, som det var med 1.g? Jeg har solgt Iphonen min, og byttet til neonode for å ha en firmatelefon. Til høsten skal jeg kjøpe meg en 3g, for å ha en telefon som er mer brukbar til film, musikk og reising igjen det blir å kjøpe fra fetters i USA da.. EDIT: ..og har de fått mms? Endret 20. juli 2008 av spax Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Såvidt meg bekjent kan ikke 3G-versjonen låses opp enda. Enda er hvertfall ikke telefonen tilgjengelig uten abo. i USA heller, så du må nok muligens vente litt lenger med kjøpet ditt. Hvorfor ikke handle her og bryte bindingstiden? Da har du hvertfall garanti og reklamasjonsrett i Norge som er mye bedre enn hva du får borti statene. MMS er det fortsatt dårlig med. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 MMS er det fortsatt dårlig med. SwirlyMMS. Koster 8 USD (eller 14 dagers trial), men er verdt det. Krever selvsagt jailbreak og installer. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Angrer på at jeg solgte min iPhone Savner den, selv om den hadde sine mangler så var den ganske ålreit å ha. Den nye versjonen blir for dyrt ser jeg på SE og Nokia blir det rett og slett for kjedelig. Spesielt SE den har ikke forandra seg noe shit. Får bare lete i finn.no etter noen gode iphones. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 For dere 2.0 kåte Windows brukere: http://www.iphone4world.com/?p=187 :] Kommer ikke til å oppgradere jeg da. 1.1.4 er perfekt for meg. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Har installert det. Ganske gøy. Men har noen problemer. Har hatt det mindre enn et døgn, men to ganger har skjermen bare blitt hvit, og jeg ble nødt til å starte på nytt. Får hacke den en gang til når PwnageTool kommer til Windows. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Argh. Har akkurat installert 2.0 og telefonen fungerer helt fint. iTunes derimot, fungerer ikke fullt så bra. Oppdaterte til versjon 7.7 istad og hver gang jeg kobler telefonen til iTunes nå, så får jeg bare melding om "AppleMobileDeviceHelper har sluttet å virke". Har søkt en del på Google nå, men de fleste konkluderer bare med å kjøre iTunes og/eller AppleMobileDeviceHelper i administrator-modus. Har prøvd å kjøre begge som administrator, men får allikevel ikke vekk den feilmeldingen. Får syncet musikk og video dog, men ikke kontakter, bokmerker, mail og kalender. Det som skjer er at hver gang jeg huker av for å synce kontakter osv, så kan jeg ikke velge fra hvilket program iTunes skal synce fra, og dermed får jeg ikke syncet noe av det som står under "info"-tabben. Kjører forøvrig Vista 64-bit. Noen som har noe forslag til hvordan jeg skal få syncet kontaktene mine? Er ganske viktig for å si det mildt. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) "Your item cleared customs in NORWAY at 10:46 AM on July 20, 2008. " Vil det si at den har kommet igjennom tollen? Endret 20. juli 2008 av Kim Salabim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå