Jigzaw Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Her er et spm som ikke er adressert enda; Er det noen vits i det hele tatt å tenke på å kjøpe seg en iPhone om man KUN har linux på hjemmepc'n? Så vidt jeg har skjønt så er man totalt avhengig av iTunes for å kunne bruke telefonen. Og til deg a_man: Fremdeles lysten på å selge din iPhone? Eventuell pris? Så framt overnevnte spm ikke blir for nedslående besvart da... Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Men det går jo an å bruke iTunes på linux? Det er jo et program som man legger til.. Eller tar jeg heftig feil? Svarer deg på PM Jigzaw Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg leter også etter et bra program som kan konvertere video filer til iPhonen.. Fant ingen gode enda.. Lenke til kommentar
Jigzaw Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hmm, du tenker sikkert på Wine. Mulig det altså. Har aldri vurdert den muligheten. *lete* Lenke til kommentar
Jigzaw Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jo, ifølge denne linken så skal det faktisk gå tåelig bra å kjøre iTunes i Ubuntu (linux). Ok, et problem mindre. Og siden a_man sin pris var litt for stiv for meg må jeg da vurdere om jeg skal få den kjøpt og sendt som "gift" fra USA. Har ei venninne i Seattle, spm er jo om det vil være noen mulighet for at den kan bli craket i nær framtid... Lenke til kommentar
Cav Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Noen som har undersøkt muligheten for å kjøpe fra Frankrike? Lenke til kommentar
mesha Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 må jeg ha mitt onecall sim kort i iphonen når jeg aktiverer anysim? Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Ja man må det.. Det kommer opp som et lite vindu at nå må du putte i det sim kortet du bruker.. Lenke til kommentar
mesha Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Wiiiiiiiii....der var min iPhone unlocked...jeg som trodde den var umulig å unlocke mtp at jeg kjøpte den i uke 45 Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Det er da fult mulig å unlocke alle iPhones nå.. Bruk bare Turbo SIM og da kan du faktisk unlocke 1.1.2 OTB med basebond på 04.02.13_G! Her kan du kjøpe turbo sim for 59.-Euro. Så nå er det egentlig ikke et problem å kjøpe 1.1.2. Hvilken fw og basebond hadde du mesha? Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Lurer på ein ting. Siden iPhone har iPod funsjonalitet, går det an å spela mp3, m4a filene av via høgtalaren i iPhonen? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 ja, det funker, men høytaleren på iPhone er ikke av beste kvalitet, sammenlignet med feks Nokia n91, som har mere bass og høyere lyd ut. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Ok. nice! Takk for svar ^^ Lenke til kommentar
OstePåPp Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 har en iphone 1.1.1, men den skal gis bort i julegave, så jeg har bestillt en iphone med 1.1.2. Lurer derfor på hvordan dere klarte å unlocke den, er ikke super god på data, men klarer det mest. Mesha, kjøpt du turbo sim? Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Turbo sim fungerer fint det.. For oppskrift på PC se http://iphone.simbunch.com/turbosim.php Har ikke prøvd det så jeg aner ikke hvordan det fungerer.. Litt skummelt spør du meg:P Endret 28. november 2007 av a_man Lenke til kommentar
mesha Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) har en iphone 1.1.1, men den skal gis bort i julegave, så jeg har bestillt en iphone med 1.1.2.Lurer derfor på hvordan dere klarte å unlocke den, er ikke super god på data, men klarer det mest. Mesha, kjøpt du turbo sim? Jeg kjøpte ikke TurboSim. Jeg brukte akkuratt samme metode på iphone.unlock.no siden. Selv om deg kjøpte i uke 45 så har jeg nok ikke fått iPhone med ny bootloader siden greid jo å unlocke den ved å bruke anySim. Men slik som a_man sier, det er mulig med turboSim. Jeg var visst heldig med å få en iphone med eldre bootloader selv om uken var "ment" for ny bootloader. Endret 28. november 2007 av mesha Lenke til kommentar
hairball Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hvis telefonen din kommer med 1.1.2 fra butikken har den MEST sansynlig den nye bootloaderen, og denne kan ikke unlockes med noe software enda, den kan jailbreakes. Turbosim er det eneste pr dag dato som funker på 1.1.2 (out og the box) Lenke til kommentar
Nicco Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hei. Jeg har bare et kjapt, dumt spm. Hvordan setter man inn SIM kortet på iphonen uten å være redd for å miste den nedi der, uten at man får den ut igjen?! Syns nemlig åpningen oppå erså mye større enn selve simkortet! Håper på veldig kjappe svar Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Du skal sette det innpå det festet som du drar ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå