Deleted__- Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Noen som forteller meg hvilken overgang jeg trenger? fra ?" til 2.5" jack eller? Du trenger overgang hvis du har den første versjonen. Det er fra 3,5 til 3,5mm... iPhone-kontakten er dypere enn de andre så enten får du kjøpt en overgang på Ebay for noen få kroner eller så må du fram med en kniv og kutte av litt på ledningen. Jeg ville kjøpt noe slikt som denne. Den koster ikke mer enn 15 kr. inkl. frakt. du trenger en helt standard hannkjønn-hankjønn jack kabel som koster 40 kroner... Ikke kjøp noe adapterpiss.. Det eneste man må klippe av er litt gummi ytterst på ledningen fordi ledningen ikke passer ned i hullet.. dette merker du med en gang og er gjort på 30 sek. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Hvis du ikke har råd til en 40 kroners adapter er det noe feil.. men nok om det. Er da mye bedre å ha en "good looking" adapter, enn en oppskjært jack kabel som ser helt forjævlig ut. Og hva med headset som har sideveis plugg da?... Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Woho! App store er kommet Mye artig å se der, selv om jeg ser at mange av programmene finnes på installer.app, men slik vil det vel bli. Lastet også ned et gratis program, skal si Apple har gjort seg flid i å skape en god brukeropplevelse. Mer om App store hos Engadget Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Huh. Vil det da også bety at 2.0 er ute? 0_o Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Huh. Vil det da også bety at 2.0 er ute? 0_o Nope, ikke enda. Jeg regner med at denne blir sluppet om ikke så lenge Bare husk å IKKE OPPGRADERE TIL 2.0 OM DU HAR EN HACKET 1.GEN iPhone! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Veit hva jeg gjør ^^, Tror ikke jeg gidder å oppgradere til 2.0... Ser ikke helt vitsen når jeg ikke får registrert meg på iTunes Store uansett. AppSnapp ftw Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Hvis du ikke har råd til en 40 kroners adapter er det noe feil.. men nok om det.Er da mye bedre å ha en "good looking" adapter, enn en oppskjært jack kabel som ser helt forjævlig ut. Og hva med headset som har sideveis plugg da?... Hva faen skal man med adapter når man ikke trenger det? Det er jo helt bortkastede penger!! Og en oppskjært jack kabel ser ikke jævlig ut. Virker ikke som om du har gjort det selv. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 10.07.08 09.00 VIDERESENDT TIL MOTTAKER 0024 OSLO 09.07.08 15.55 FORTOLLET 0024 OSLO Ventetiden er snart over. Får den vel på lørdag (fredag om jeg er maks heldig). Gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Gleder meg til å komme hjem og browse AppStore. Gleder meg enda mer til jeg faktisk kan installere det på den telefonen jeg har. Får følge intenst med på ziphone.org og andre steder. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Håper på at installer kommer snarest mulig til nye 2.0 Og at utviklere begynner å utvikle for 2.0 installer. Programmene i Appstore blir HELT sikkert kodet over til Installer, Så jeg lener meg tilbake og venter tålmodig på monkey ball x] Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Og der var Firmware 2.0 ute Da er det bare å vente på at dev teamet skal gjøre jobben! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Og dine kilder ville vært? Finner ikke sport etter det på iTunes, eller Apples' sider. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Er ofte at ikke alle får tak i den med en gang fordi så mange prøver seg. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Og dine kilder ville vært?Finner ikke sport etter det på iTunes, eller Apples' sider. http://ipod1.no/forum/viewtopic.php?f=153&t=200273 Lenke til kommentar
Lsass Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 10.07.08 09.00 VIDERESENDT TIL MOTTAKER 0024 OSLO 09.07.08 15.55 FORTOLLET 0024 OSLO Ventetiden er snart over. Får den vel på lørdag (fredag om jeg er maks heldig). Gleder meg som en unge! DHL? Posten sender ikke på lørdager :\ Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Min fra Ebay kommer med Posten iallefall Lenke til kommentar
Dec Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 I forbindelse med kjøp av iphone imorgen må jeg portere fra Tele2 til Netcom( bindingen til Tele2 er utløpt). Nedtur da jeg ble klar over at porteringen medfører at jeg ikke kan ringe fra Iphone før porteringen er gjennomført, og det tar 10-14 dager!! Trodde slikt var forhistorie, og at det ordnet seg med ett tastetrykk i butikken imorgen... Vil dette medføre at jeg ikke kan begynne å bruke noen av funksjonene på Iphone før porteringen er gjennomført?? Noen som vet!? Lenke til kommentar
dredg Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) I forbindelse med kjøp av iphone imorgen må jeg portere fra Tele2 til Netcom( bindingen til Tele2 er utløpt). Nedtur da jeg ble klar over at porteringen medfører at jeg ikke kan ringe fra Iphone før porteringen er gjennomført, og det tar 10-14 dager!! Trodde slikt var forhistorie, og at det ordnet seg med ett tastetrykk i butikken imorgen... Vil dette medføre at jeg ikke kan begynne å bruke noen av funksjonene på Iphone før porteringen er gjennomført?? Noen som vet!? Har samme dilemma selv. Kanskje det er mulig å få ett nytt nummer i morgen og så starte portering av mitt nåværende nummer og da om 14 dager skifte over? Bare ha viderekobling fra det gamle nummeret mens man venter. Endret 10. juli 2008 av dredg Lenke til kommentar
Dec Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 I forbindelse med kjøp av iphone imorgen må jeg portere fra Tele2 til Netcom( bindingen til Tele2 er utløpt). Nedtur da jeg ble klar over at porteringen medfører at jeg ikke kan ringe fra Iphone før porteringen er gjennomført, og det tar 10-14 dager!! Trodde slikt var forhistorie, og at det ordnet seg med ett tastetrykk i butikken imorgen... Vil dette medføre at jeg ikke kan begynne å bruke noen av funksjonene på Iphone før porteringen er gjennomført?? Noen som vet!? Har samme dilemma selv. Kanskje det er mulig å få ett nytt nummer i morgen og så starte portering av mitt nåværende nummer og da om 14 dager skifte over? Bare ha viderekobling fra det gamle nummeret mens man venter. Ifølge Netcom som jeg snakket med nå vil ett nytt(midlertidig nummer) være knyttet/låst til iPhone, slik at det ikke går an å sette i det gamle sim-kortet etter portering.... Tidenes nedtur! Lenke til kommentar
dredg Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Ifølge Netcom som jeg snakket med nå vil ett nytt(midlertidig nummer) være knyttet/låst til iPhone, slik at det ikke går an å sette i det gamle sim-kortet etter portering....Tidenes nedtur! Faen så vanskelig det skal være ass. Nei da blir det nytt nummer i morgen for så å si det opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå