Håvard Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 folkens.. eg har tenkt å kjøpe iphone3g uten binding.. 11. juli.. men lurte på om dt koster penger å bruke wifi.. og om dt er mulig å laste ned programmer via wifi? Wifi er trådløst nettverk. Har du altså trådløst nettverk hjemme kan du bruke det til dataoverføring (webbrowsing, email o.l) kostnadsfritt. Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Noen som vet hva en Iphone koster i USA uten abonnement? Jeg skal nemlig til usa om noen dager, og har VELDIG lyst å kjøpe en der borte Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg tror ikke den selges uten abonnement enda. Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Oki.. Men hva slags abonnement kjøper folk da? Og noen som vet prisen på det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) http://www.apple.com/iphone/buy/ Det finnes lurere ting å gjøre enn å kjøpe en telefon låst til et abonnement fra utlandet i to år. Endret 2. juli 2008 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 jeg har også hørt at versjon 1.1.3 (eller noe slikt) ikke går an å cracke enda.. stemmer dette? Er det denne versjonen de selger nå eller har den ikke kommet i butikkene enda? Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 jeg har også hørt at versjon 1.1.3 (eller noe slikt) ikke går an å cracke enda.. stemmer dette? Er det denne versjonen de selger nå eller har den ikke kommet i butikkene enda? Siste hacket og vanlig FW til iPhone er 1.1.4 og den er fullt åpnet. iPhone 3G derimot kommer med 2.0 FW med ny innmat så den er ikke knekt enda. Fra et tema til noe annet. http://fri-iphone.org/ <- Morsomt vri Lenke til kommentar
Juden Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 en venn av meg skal til usa og jeg har bedt ham om å kjøpe en iPhone til meg. altså det jeg lurte på var om det gikk an å kjøpe iPhone 3g uten abonnement i USa? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Er det mulig aa faa kjoept iPhone i det hele tatt? Trodde det va utsolgt.. Sitter her i houston og skulle hatt meg en. Lenke til kommentar
Juden Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Er det mulig aa faa kjoept iPhone i det hele tatt? Trodde det va utsolgt.. Sitter her i houston og skulle hatt meg en. noen andre steder kanskje, han skulle til miami Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Tror folk må få det med seg først som sist. Slik det ser ut nå vel en uke før telefonen kommer ut i salg, er det umulig for oss å reise til et annet land i verden for å plukke opp en iPhone 2.0 med 3G og GPS. Apple krever nå aktivering av telefonene i butikken når den kjøpes, noe som gjør det umulig å slippe unna dyre abonementer. Nå skal det nevnes at når firmware 2.0 kommer ut er jeg skråsikker på at denne blir knekt. Eneste problemet da er hvordan man kan få tak i en telefon uten å måtte aktivere i butikken. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Salt i såret: http://www.macrumors.com/iphone/2008/07/02...g-still-locked/ Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Noen som har prøvd denne? http://www.blaupunkt.com/no/7607540500_main.asp Lenke til kommentar
dredg Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Lurer på når man skal legge seg kø Lenke til kommentar
Juden Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Apple krever nå aktivering av telefonene i butikken når den kjøpes, noe som gjør det umulig å slippe unna dyre abonementer. altså helt umulig? og btw er den gamle iphonen fremdeles tilgjenglig i USA? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 og btw er den gamle iphonen fremdeles tilgjenglig i USA? Nei, den gamle er ute av produksjon. Uansett jeg har et spørsmål... Vurderer å få en amerikansk venn til å kjøpe Iphone og sende den hjem til Norge. Men må man virkelig binde seg med et amerikansk abonomennt? Kan man ikke gjøre en uten slik som den forige? Jeg må få tak i en uten abonomennt. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Ikke ved launch, men de kommer til å slippe en iPhone uten binding etter hvert. Det er derimot SVÆRT tvilsomt om den blir ulåst. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Det er vel allerede bekreftet at de nevnte AT&T telefonene til 599/699 vil være låst til AT&T selv om de ikke selges med abonnement. Om du ikke har noe i mot å vente et par måned ville jeg ikke kjøpt en låst. Ingen som vet om den kan låses opp, og jeg er rimelig sikker på at det vil ta minst en måned før det eventuelt blir mulig. Synes det er på tide med 2.0 firmware til den gamle iPhonen nå. Ble det ikke sagt på presentasjonen at den skulle komme før iPhone 3G? Endret 2. juli 2008 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Ikke ved launch, men de kommer til å slippe en iPhone uten binding etter hvert. Det er derimot SVÆRT tvilsomt om den blir ulåst. Allerede bekreftet fra AT&T at den kommer til å være operatørlåst. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 FAEN DA. Har ventet på Iphone i evig tid og da jeg bodde i USA var den utsolgt overalt. Så nå får jeg ikke kjøpt den? Noen som vet om en mulighet for at jeg kan få mobilen med et norsk abonomennt fra USA? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå