B4stian Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) De autoriserte er "Apple forhandlere", de er bare ikke eid av apple. Vel, da ser det dårlig ut for de fleste autoriserte. (hvis ikke kildene mine er riv ruskende gale da) Dette var info min kjede har fått fra Netcom. (som er autorisert) Endret 23. juni 2008 av datating Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 ... what? Når jeg sier autorisert mener jeg "Apple Authorized Reseller". Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 ... what? Når jeg sier autorisert mener jeg "Apple Authorized Reseller". Og hvem er det i Norge? Jeg finner kun vanlige autoriserte forhandlere (Spaceworld, Expert, Elkjøp...) og Premium-forhandlerne (Humac). Lenke til kommentar
chberge Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 I Norge er det kun NetCom som har fått avtale med Apple til å selge iPhone. Du kan skrive deg på nyhetsbrev på www.netcom.no for å være blant de første som får iPhone info når det nærmer seg (blir lansert 11. juli). Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Mitt poeng er at NetCom faktisk ikke har så mange butikker selv, og vil selge iPhone via andre butikker, og da vil selvsagt AAR være et naturlig valg. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Det er gratis frakt fra Netcom sin side, så dere behøver ikke å bekymre dere for at iPhone kommer til din by eller ikke xD Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Mitt poeng er at NetCom faktisk ikke har så mange butikker selv, og vil selge iPhone via andre butikker, og da vil selvsagt AAR være et naturlig valg. Tør jeg spørre hvem du tenker på da? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Hmm, her i Tromsø har vi ihvertfall eplehuset - de var rimelig skråsikker på at de kom til å selge 2.0 Endret 24. juni 2008 av the Stig Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) snakket med en kompis som jobber på tele avdelingen på elkjøp der jeg bor, og han sa at de ivertfall skal selge den så fort den kommer, og at prisen uten abbonemment kom til å ligge på mellom 4500-5000kr. Endret 24. juni 2008 av marius883 Lenke til kommentar
privinius Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Argh! iPhonen har klikka... Jeg installerte et program som skulle flytte font mappa, og etter jeg restarta telefonen etter det klikker den. Apple logoen kommer opp og det "Hjulet". Den gjenkjennes heller ikke i iTunes. Noen som veit råd? MVH Privinius Endret 24. juni 2008 av privinius Lenke til kommentar
MrNilsen1986 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Ser i bruksanvisningen. Der skal være noen kombinasjoner for og kjøre force reload på den. Da blir den som ny, dette bude gjøre susen Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Bruk bare Bosstool til å flytte font mappa. Som du nå skjønner er det tull å bruke andre ting. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hmm, her i Tromsø har vi ihvertfall eplehuset - de var rimelig skråsikker på at de kom til å selge 2.0 snakket med en kompis som jobber på tele avdelingen på elkjøp der jeg bor, og han sa at de ivertfall skal selge den så fort den kommer, og at prisen uten abbonemment kom til å ligge på mellom 4500-5000kr. Da vil nok de to få seg en uhyggelig overraskelse snart. Ble veldig skuffet selv... Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Beklager hvis dettea har blitt postet før... Jeg lurer på om hvis jeg kjøper Iphone 3g (2) kan jeg bruke den med Chess simkort, eller må jeg bli medlem av Netcom. Bruker ikke Chess samme nettverk eller liknende som Netcom? Takker for svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Du kan selvsagt ikke bruke Chess på en mobil som er låst til Netcom. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Du kan selvsagt ikke bruke Chess på en mobil som er låst til Netcom. Ok, takk for svar. Lenke til kommentar
Big Apple Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Skjønte ikke meninga med den ass xD Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Skjønte ikke meninga med den ass xD Altså, jeg er Tom. ^^ Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Mitt poeng er at NetCom faktisk ikke har så mange butikker selv, og vil selge iPhone via andre butikker, og da vil selvsagt AAR være et naturlig valg. Her tar du nok feil, TeliaSonera har akkruat kjøpt en butikkjede i Norge. Du kan lese mer om det her: http://www.teliasonera.com/press/pressrele...s.itemId=362330 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå