Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg føler batteritiden på iPhone er ekstremt random. Noen får tynt det i en uke, mens andre må lade hver eneste natt. Hvordan er deres batteri? Bruk: 4 timer, 8 minutter Hvilemodus: 22 timer, 37 minutter 27% igjen av batteriet. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Grrr. Er vel bare å vente på at jeg får litt mer penger. Hadde jeg hatt pengene nå, hadde jeg kjøpt denne, nu Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Grrr. Er vel bare å vente på at jeg får litt mer penger. Hadde jeg hatt pengene nå, hadde jeg kjøpt denne, nu Selgeren har 0 tidligere salg/kjøp. Skeeeeptisk. Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg føler batteritiden på iPhone er ekstremt random. Noen får tynt det i en uke, mens andre må lade hver eneste natt. Hvordan er deres batteri?Bruk: 4 timer, 8 minutter Hvilemodus: 22 timer, 37 minutter 27% igjen av batteriet. med wifi konstant på: Bruk 3 timer, 48 minutter Hvilemodus 23 timer, 22 minutter 43% igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Det som er merkelig er at jeg ladet den over natten, en del flere timer enn jeg trengte, og nå er batteriet bedre. Har vel 80% igjen etter å ha brukt den i hele dag. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 De som har problemer med batteritiden kan jo sjekke om dette fungerer: http://www.hackint0sh.org/forum/showthread.php?t=37253 Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg føler batteritiden på iPhone er ekstremt random. Noen får tynt det i en uke, mens andre må lade hver eneste natt. Hvordan er deres batteri?Bruk: 4 timer, 8 minutter Hvilemodus: 22 timer, 37 minutter 27% igjen av batteriet. med wifi konstant på: Bruk 3 timer, 48 minutter Hvilemodus 23 timer, 22 minutter 43% igjen Slenger meg på her Bruk: 3 timer, 26 minutter Hvilemodus: 15 timer, 20 minutter 56% igjen.. Mitt og Marius sitt er ganske likt med tanke på at han har hatt den i hvilemodus litt lenger... Men Cinwhatafuck sitt er litt svakt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Kommer med ny update i morgen. Batteriet er bedre etter forrige lading. Det var derfor jeg nevnte det med "random". Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Men er det ikke slik at man bør helst ha BL3.9? Trodde det var noe som skjedde hvis man med unlocked iPhone oppgraderte Bootloaderen. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Men er det ikke slik at man bør helst ha BL3.9? Trodde det var noe som skjedde hvis man med unlocked iPhone oppgraderte Bootloaderen. Det var før. Nå har ikke bootloader-versjon noe å si, og derfor er det best å ha en original bootloader (3.9 eller 4.6) - dvs ikke en hacket (fakeblank) som f.eks. iplus serverer deg. Endret 18. juni 2008 av Lurifaksen Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg var i dag på jakt etter nye hodetelefoner til min iphone, og tenkte på å kjøpe en slags adapter + et par koss porta pro, da jeg kom over disse: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...px?plid=105482# Gode gamle koss porta pro, bare i rødt, og med en plugg som passer iphone Kommer på lager 23 juni, og jeg har allerede bestilt tenkte dette var noe for dere som ser etter headset til iphone! Slenger med et par bilder: Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hmm det sto ikke noe om det var gammle eller nye iPhone da, husk at iPhone Gen 2 som kommer til Norge har vanlig plugg! Ville riktignok vært rart om det ikke gjelder den første da! Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg bruker bare en vanlig jackplugg på min iPhone, men den er litt idiotisk lagt til da designet av telefonen kommer utenpå porten, så man må klippe litt gummi av ledningen for å få den til å stikke helt inn. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg føler batteritiden på iPhone er ekstremt random. Noen får tynt det i en uke, mens andre må lade hver eneste natt. Hvordan er deres batteri?Bruk: 4 timer, 8 minutter Hvilemodus: 22 timer, 37 minutter 27% igjen av batteriet. Bruk: 1 time, 21 minutter (ringetid og ipod) Ventemodus: 3 dager, 4 timer Omlag 80% igjen. Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hmm det sto ikke noe om det var gammle eller nye iPhone da, husk at iPhone Gen 2 som kommer til Norge har vanlig plugg! Ville riktignok vært rart om det ikke gjelder den første da! I og med at det står 3,5mm mini plug på den, så håper jeg på at det er den gamle det gjelder Men skal komme tilbake til det når jeg får de Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 I og med at det står 3,5mm mini plug på den, så håper jeg på at det er den gamle det gjelder Men skal komme tilbake til det når jeg får de Det må være laget for den gamle, iom at den nye kan man bruke hva som helst på.. Lenke til kommentar
Lsass Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Vil bare advare dere mot at FIRMWIRE 2.0 snart er ute, PASS PÅ! Har skrevet en artikkel på min uferdige Iphone side om noen vil vite mere: http://iphone.oestbye.net/index.php Bare trykk på "les hele artikkelen" IGJEN, PASS PÅ! IKKE OPPGRADER TIL 2.0! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Grr, nå er jeg møkklei wi-fi forbindelsen på telefonen min. Som så mange andre er den på det beste, middels treg - dvs ca 300 kbps. Er særlig frustrerende da jeg bruker telefonen min mye til youtube, men per nå er den ubrukelig til det. Er det virkelig ingen som har funnet en fiks på dette? Ser flere fora skylder på ziphone, men jeg aner strengt talt ikke hva jeg skal tro. Har et lite håp om at 2.0 kan fikse wi-fi forbindelsen dog ... Lenke til kommentar
Lsass Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Vel, Ziphone gir varige "skader". Det Ziphone gjør er at den endrer alt konstant, det går ikke ann å tilbakestille noe Ziphone har gjort.. Som der derimot går med feks. iLiberty+ osv Annbefaler deg at du hvertfall bruker et annet verktøy enn Ziphone neste gang du skal låse opp telefonen din Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Neste gang ..? Slik jeg tolker innlegget ditt, er allerede skaden gjort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå