Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!

Anbefalte innlegg

Hvis du synes det er synd den mangler det er det ingenting som hindrer deg i å vente til v2 eller kjøpe en annen telefon. Ingen som hater deg for det :)

Grunnen til at folk kjøper iPhone er jo at den tilfredsstiller folks behov. For eksempel meg: iPhones telefonfunksjon er for meg et supplement, derav også alt som har med telefonfunksjoner å gjøre. Jeg kjøpte iPhone fordi jeg trengte ny mp3-spiller, pluss at mobilen min er helt utslitt etter 3-4 år. To fluer i en smekk.

Synes det er litt småfrekt å trykke detaljer opp i trynet på folk med iPhone og lure på "hvorfor i helvete man kjøper den telefonen". Man er klar over dette, hvis ikke blir man fort klar over det. Det er da fortsatt folk som kjøper telefoner uten kamera, telefoner uten fargeskjerm og alt slikt. Hvorfor? Fordi den tilfredsstiller folks behov. Stefaren min tror fortsatt at en dataskjerm er en del av "harddisken", hva skal vel han med allverdens duppeditter og dingsebomser? Han har en relativt dårlig telefon teknologisk sett, men hva skal han med noe mer enn man kan ringe med?

Endret av Insty
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm. jeg vet ikke om det var meg du siktet til, men jeg la bare ut linkene for informasjonens skyld. Hva Vg skriver om den kommende versjonen liksom. Jeg har jo iPhone selv, og jeg fikk vite at jeg kunne laste ned mms funksjonen. Men SwirlyMMS fungerer ikke for meg, syns det er et rævva system. Og bluetooth sjekket jeg ikke engang, trodde det var en selvfølge :p Jeg satte meg ikke inn godt nok om hva denne telefonen hadde, jeg spurte bare pappa som jobber i Los Angeles om han kunne sjekke ut en tlf som het iPhone. _Jeg har jo iPod, og var fornøyd med den. Men uansett, jeg savner det kun fordi jeg brukte det mye, og jeg trodde den hadde disse tingene. Man finner nok alltid noe man savner i en tlf, uansett hva man kjøper.

Lenke til kommentar
Hmm. jeg vet ikke om det var meg du siktet til, men jeg la bare ut linkene for informasjonens skyld. Hva Vg skriver om den kommende versjonen liksom. Jeg har jo iPhone selv, og jeg fikk vite at jeg kunne laste ned mms funksjonen. Men SwirlyMMS fungerer ikke for meg, syns det er et rævva system. Og bluetooth sjekket jeg ikke engang, trodde det var en selvfølge :p Jeg satte meg ikke inn godt nok om hva denne telefonen hadde, jeg spurte bare pappa som jobber i Los Angeles om han kunne sjekke ut en tlf som het iPhone. _Jeg har jo iPod, og var fornøyd med den. Men uansett, jeg savner det kun fordi jeg brukte det mye, og jeg trodde den hadde disse tingene. Man finner nok alltid noe man savner i en tlf, uansett hva man kjøper.

Syns å huske noen nevnte ett alternativt program til mms, funker mye bedre.

Lenke til kommentar
et er en unik tlf ja, og jeg digger at den spiller musikk/youtube osv, men som sagt kunne den hadd muligheten til å laste ned bra program til mms og videoopptak.
Det kan man da, kan prøve å finne navnet på app'sa. Det du ikke liker med iphonen kunne lett blitt fikset ved å funnet passende apps.

Tar meg friheten :)

MMS: SwiftyMMS

Video: Showtime og/eller VideoRecorder. Video har ikke spesielt høy fps, men det duger.

hvor finner jeg swifty mms?

Lenke til kommentar
et er en unik tlf ja, og jeg digger at den spiller musikk/youtube osv, men som sagt kunne den hadd muligheten til å laste ned bra program til mms og videoopptak.
Det kan man da, kan prøve å finne navnet på app'sa. Det du ikke liker med iphonen kunne lett blitt fikset ved å funnet passende apps.

Video: Showtime og/eller VideoRecorder. Video har ikke spesielt høy fps, men det duger.

Jeg er jo så retard på akkurat dette med apps, men sikkert noen her som ka si det til deg. Tror du må legge til en source.

Lenke til kommentar

Står det du trenger å vite her. :)

Lenke til kommentar

Har et kjempepronlem med min. Touch-Delen reagerer når jeg klikker på et ikon, men inni et program så er den død!

PM meg for andre rare fakta. Er tidlig nå og jeg er alt for trøttt til å legge mer ut. Oppdaterer når jeg har tid senere i dag.

Update: Jeg får låst den opp (slide to unlock) og trykket på apps/bevege de og "Wiggle" Men jeg får ikke til å feks. skrevet en melding, sett på ekisterende og skrive adresser i Safari. Hva i SVARTE er galt?

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Jeg refererer ikke til noen, bare en generell kommentar rettet mot andres behov for å uttrykke negative meninger som gjør at folk til å stå tilrette for et valg dem har gjort basert på deres behov. Man blir jo nesten fremstilt som dum enkelte ganger.

hehe! Som en litt fersk eier av iphone vet jeg akkuratt hva du mener.

"oi, har du iphone... Er det ikke slik at den ikke har mms?"

"neei, det stemmer jo det, men har ikke brukt det på 2 år eller noe, så trenger egentlig ikke det"

"ånei, men det er det første du har? den uten 3g?"

"ja, men det er jo wifi på den, så bruker egentlig ikke det, sjekker litt aksjer og vær når jeg ikke er hjemme bare, så trenger egentlig ikke 3g heller"

Akkuratt som jeg blir angrepet av spørsmål om ting den ikke har. Ikke vet jeg hvorfor det er slik, men jeg er iallefall strålende fornøyd med den nå, etter ca 1 måneds bruk! :)

Lenke til kommentar

Pebble: Samme opplever jeg... jeg bruker de fleste funksjoner ganske hyppig, men mms har jeg kun savner 1 gang på den tiden jeg har hatt iPhone. Det er vel færre ganger enn hva jeg har savnet på de andre jeg har hatt og gått lei av etter en uke eller to.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Mitt største problem med iPhone til nå er hvor forbanna vanskelig det er å legge beskyttelsesfilm på skjermen. Bobler, hår og støv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Vurderte å kjøpe det jeg også, men det kostet svinmye på eplesjappa jeg var innom. Bestiller meg heller på nett. Der er det en hel del billigere. Akkurat nå er jeg usikker på hva jeg bruker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...