Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror ikke det kommer til og ta lang tid å knekke 2.0.... Er jo ikke noe stort problem nå som vi har en haug med secpacks og alternative bootloadere.

Ehm, at vi har en haug med gamle seckpack og bootloadere hjelper jo absolutt ingenting så lenge den nye telefonen har ny bootloader og baseband.

Jeg tviler egentlig ganske sterkt på at den nye baseband/bootloaderen blir hacket den første måneden (dvs, operatørlåsen vil ikke kunne låses opp).

 

Jailbreak tror jeg imidlertid vil gå raskere, men er ikke så sikker på om det skjer med det aller første heller. Skjer det ikke den første uken, tipper jeg det fort kan ta lang tid.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar

Noen som vet om en side/sider hvor jeg kan få kjøpt unlocked Iphone, og som har det på lager?? Sjekket dotconsole, men det ser ut til at de er utsolgt atm....

 

Har sett noen på finn.no, men jeg vil heller kunne bestille direkte via en web shop...

 

Håper noen har et svar...

Endret av Otowi
Lenke til kommentar

v1 er nesten alle butikker utsolgt for, med mindre du finner en langt ute i gokk i en stat i usa. v2 er ikke på markedet enda.

 

Jeg anbefaler finn.no. jeg avtalte kjøpet på mandag, halve beløpet ble overført tirsdag, varen sendt onsdag med sporingsnummer, mottatt torsdag. Skal betale resten nå snart, bare lønningen tikker inn på konto.

Lenke til kommentar
Hvor er den opphengslet da? Der ved det hullet eller på motsatt ende? Vurderer å bruke kniv for å få den opp..

neineineineineinei!! Ikke bruk kniv. Bare strekk ut bindersen, så den blir en "tråd*" og så trykker du den hardt ned i hullet. Da kommer den sprettende opp.

Lenke til kommentar
kanskje dumt spørsmål men skal bort i sommerferien, til hellas og spania... Vil iphonen funke der eller må jeg installere noe spesielle greier fra installer eller no? har så klart fikset den så den funker her;)

 

Telefonen fungerte ihvertfall fint i Tyskland uten andre pakker enn de som er nødvendige for at den skal fungere bra i Norge. Nå er jo ikke Tyskland det samme som Hellas og Spania, men vil tro at det skal gå uten problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...