Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tipper folket med iPhone 1.0 vil selge unna som bare F nå ja! Med så lav pris som 3G iPhonen fikk beholder jeg min som et godt minne, og kjøper 3G'en blankt. Det er ikke snakk om å la denne gå forbi, og med GPS blir ENDA en dings borte fra lomma! nå sitter jeg bare igjen med 3 ting: iPhone, nøkler og bankkort ;)

Lenke til kommentar
Tipper folket med iPhone 1.0 vil selge unna som bare F nå ja! Med så lav pris som 3G iPhonen fikk beholder jeg min som et godt minne, og kjøper 3G'en blankt. Det er ikke snakk om å la denne gå forbi, og med GPS blir ENDA en dings borte fra lomma! nå sitter jeg bare igjen med 3 ting: iPhone, nøkler og bankkort ;)

Bare husk å ha nøkler og iPhone i forskjellige lommer ;)

Lenke til kommentar

Hm. syns det er litt teit alt dette oppstyret rundt en tlf som ikke kan sende mms, ikke kan bruke bluetooth, dårlig kamera, slår seg av ofte midt i programmer/mye tull med softwaren. Ja, jeg har en selv, men den er velig oppskrytt egentlig. Litt kjipt også at ALLE skal ha den, lite kult :p

Lenke til kommentar
Tipper folket med iPhone 1.0 vil selge unna som bare F nå ja! Med så lav pris som 3G iPhonen fikk beholder jeg min som et godt minne, og kjøper 3G'en blankt. Det er ikke snakk om å la denne gå forbi, og med GPS blir ENDA en dings borte fra lomma! nå sitter jeg bare igjen med 3 ting: iPhone, nøkler og bankkort ;)

Bare husk å ha nøkler og iPhone i forskjellige lommer ;)

Kan du være bra sikker på, hadde iPod Touch før iPhone, der lærte jeg meg relativt fort at jeg IKKE skulle mikse nøkler og Touch ;)

Lenke til kommentar

Men hva har 3g og GPS å si for oss som ikke er så kjent innenfor mobilverden da? GPS for meg er bare et kart. Hva er det for dere? 3g for meg er videosamtaler. Utfra litt surfing har jeg funnet ut at du kan surfe kjappere på nettet og overføre sanger fortere. Hva mer? Da kan man jo like gjerne ha v1.

Lenke til kommentar
Alt i alt ble jeg, som ventet, skuffet... :thumbdown: Det er kun Apple som i 2008 klarer å få en haug med folk til å hyle av begeistring av 3G og GPS på en mobiltelefon.

 

Det var jo særdeles få andre nyheter her...

Jeg ble ikke skuffet i den forstand, sikkert fantastisk for gadgetmenneskene som føler at de trenger en ny iphone pga. dette.Dog quoten under hadde vært fint, siden det alltid er greit med ekstra batterikapasitet. Nå slipper jeg iallefall "HERREGUD ÅSSEN FIKK DU IPHONE??? HOOKER DU MEG OPP OGSÅ?"

 

 

Batteriet har blitt "utvidet"
Lenke til kommentar

ifølge apple så lover de en standbytid på 300 timer med 3G, en taletid på 10 (med «gammeldags» 2G-overføring) timer eller 5 timer (med 3G-overføring) eller 24 timers musikkavspilling.

 

mente OG, og ikke Eller. Ork redigerepådet

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Er det i det hele tatt et poeng å kjøpe den gamle telefonen nå? Den er sikkert temmelig billig i USA måneden frem mot lanseringen av den nye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...