StupidNick Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Prisen er lav, men blir jo sikkert en helvettes høy abbonementspris på denne også Håper den kan "hackes" Lenke til kommentar
zokra Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 lurer på hva prisen blir her i norge. ser de har lagt den ut på apple store men ingen pris.... Ser også at de krever minimum 2 års binding.... trodde ikke det var lov til mer enn 12 mnd til forbrukere jeg, noen som kan noe om dette ? Ikke nok ikke lov i norge med mer en 1 år med binding, så kan risikere at det blir en dyrere telefon her til lands ja. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Bakdelen er i plast på grunn av signalene fra GPS-en, bare så det er sagt. Haha, det tenkte jeg ikke på ^^ Logisk Ser meget "skinny" ut: Lenke til kommentar
Okrepp Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Tror dere man må tegne abonnement når man kjøper den i norsk Apple-store, eller tror dere man bare kjøper den med simkort som man må aktivere selv sånn som i USA? Tenker selvsagt på mulig jailbreaking Lenke til kommentar
reds Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Blir spennende å se hvordan det blir løst. Jeg kjøper i allefall fra USA så snart opplåsing blir mulig. Lenke til kommentar
MrNilsen1986 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Noen som vet om det er kun Netcom som kommer til og selge iPhone i Norge? Og hvordan nettbutikker som selger denne? MÅ ha en slik Siden release datoen er satt, må det vell gå annt og forholdsbestille i norske nettbutikker? Lenke til kommentar
bidz Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Spesifikasjoner og in-the-box: http://bildr.no/view/210959 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg landet i New York i dag, og fikk meg meg at 3G-telefonen slippes her på onsdag, noen som vet om det er verdt å gamble på å kjøpe en iPhone og håpe at det kommer jailbreaks til den? Lenke til kommentar
zokra Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Spesifikasjoner og in-the-box: http://bildr.no/view/210959 Finnes også på norsk:p http://store.apple.com/no/browse/home/shop...e/family/iphone Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg landet i New York i dag, og fikk meg meg at 3G-telefonen slippes her på onsdag, noen som vet om det er verdt å gamble på å kjøpe en iPhone og håpe at det kommer jailbreaks til den? Tror det var 11. juli, ikke juni. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Er så trist å se folk som selger iphone for 5000+ på finn.no(vanlig iphone) blir vel 10000kr for 2.0 ?? ;p Endret 9. juni 2008 av laffe Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hmm ... Jeg som kanskje skal til USA rundt de tider også. Får håpe det er mulig å kjøpe den som man har gjort til nå, altså at man må aktivere abonnementet via iTunes. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hvis du har et veldig stort behov for MMS, er det vel ikke noe i veien for å kjøpe en annen telefon? Ikke vondt ment på noen måte, men det er ikke mange telefoner som har alt. Er MMS populært i USA? Kan det regnes som populært i Norge? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Noen som vet om det er kun Netcom som kommer til og selge iPhone i Norge?Og hvordan nettbutikker som selger denne? MÅ ha en slik Siden release datoen er satt, må det vell gå annt og forholdsbestille i norske nettbutikker? Ser ut som om den må kjøpes hos en NetCom forhandler... http://www.apple.com/no/iphone/buy/ Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Skal nok mye til at den reelle prisen blir så lav, må jo ta med avgiftene til abonnementet i beregningen også. Grenser egentlig til falsk markedsføring å hevde at et produkt koster en gitt sum, når det åpenbart forutsetter at man i tillegg betaler ned på produktet over flere måneder. Er vel derfor det i Norge skal annonseres med totalpris. Lenke til kommentar
Deem Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 "The iPhone 3G will be available July 11th in 22 countries. The maximum price around the world is $199 USD. Now showing an ad." Lite chill ^^... Blir nok en iPhone på meg ja... Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Jøss.. får håpe prisen for v1 går ned nå da (tenker da bl.a på finn.no). Kunne trengt en sånn til musikkavspilling i bilen. For meg blir det litt sånn "en mp3spiller som man kan ringe med". Trenger ny mobil snart så kan ta to fluer i en smekk. Jeg sender vel ikke SÅ mange meldinger.. Endret 9. juni 2008 av Insty Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hvis du har et veldig stort behov for MMS, er det vel ikke noe i veien for å kjøpe en annen telefon?Har nå iPhone 1.0 akkurat nå, så kan ikke si jeg selv har så veldig behov for det. Lenke til kommentar
Deem Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 http://itavisen.no/sak/774809/3G-iPhone_med_GPS%21/ 2 års bindingstid, er det lov i Norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå