Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
lurer på hva prisen blir her i norge. ser de har lagt den ut på apple store men ingen pris....

Ser også at de krever minimum 2 års binding.... trodde ikke det var lov til mer enn 12 mnd til forbrukere jeg, noen som kan noe om dette ?

Ikke nok ikke lov i norge med mer en 1 år med binding, så kan risikere at det blir en dyrere telefon her til lands ja.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg landet i New York i dag, og fikk meg meg at 3G-telefonen slippes her på onsdag, noen som vet om det er verdt å gamble på å kjøpe en iPhone og håpe at det kommer jailbreaks til den?

Lenke til kommentar

Hvis du har et veldig stort behov for MMS, er det vel ikke noe i veien for å kjøpe en annen telefon? Ikke vondt ment på noen måte, men det er ikke mange telefoner som har alt.

Er MMS populært i USA? Kan det regnes som populært i Norge?

Lenke til kommentar

Skal nok mye til at den reelle prisen blir så lav, må jo ta med avgiftene til abonnementet i beregningen også. Grenser egentlig til falsk markedsføring å hevde at et produkt koster en gitt sum, når det åpenbart forutsetter at man i tillegg betaler ned på produktet over flere måneder. Er vel derfor det i Norge skal annonseres med totalpris.

Lenke til kommentar

Jøss.. får håpe prisen for v1 går ned nå da (tenker da bl.a på finn.no). Kunne trengt en sånn til musikkavspilling i bilen. For meg blir det litt sånn "en mp3spiller som man kan ringe med". Trenger ny mobil snart så kan ta to fluer i en smekk. Jeg sender vel ikke SÅ mange meldinger..

Endret av Insty
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...