Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!

Anbefalte innlegg

Apple has learned so much with the first iPhone. They have taken everything they've learned and more and created the iPhone 3G. Even thinner, black plastic back, solid metal buttons, same gorgeous display, camera, flush headphone jack, and dramatically improved audio

http://www.macrumorslive.com/

Ikke bedre kamera, og svart plastikk-bak.... Hmmm...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
11:46 am The iPhone 3G will be available July 11th in 22 countries. The maximum price around the world is $199 USD. Now showing an ad.

11:45 am $299 for the 16GB -- a white version of this size will be available too.

11:45 am Now on to the final challenge -- affordability. Started at $599 for an 8GB iPhone, now $399. The iPhone 3G 8GB will sell for... $199.

SHIT!!!! Kjøp fra meg!!

Lenke til kommentar
Dette er vel kun USA priser? Vi kan vel ikke forvente så billige telefoner i dette landet - eller?

The maximum price around the world is $199 USD

Ser ut som iPhone kommer til å bli allemannseie

For 8gb ja.. Står jo ikke noe om 16gb

Lenke til kommentar

lurer på hva prisen blir her i norge. ser de har lagt den ut på apple store men ingen pris....

Ser også at de krever minimum 2 års binding.... trodde ikke det var lov til mer enn 12 mnd til forbrukere jeg, noen som kan noe om dette ?

Lenke til kommentar
Men, hvorfor måtte det være plast?!?! Gamle baksiden er jo kos ^^.

Vekt? Pris? Glam? Holdbarhet?

Fy f... Ble litt skuffet over at det er det samme kameraet, men 1000 kr for en 8GB iPhone med 24 timers batteri levetid(musikk), garantert at jeg kjøper denne!

Bakdelen er i plast på grunn av signalene fra GPS-en, bare så det er sagt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...