Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!


Anbefalte innlegg

Blir Apple-lanseringen direktesendt noe sted på nettet?

Her

Du er klar over at Macworld var tidlig i år, og det er WWDC som er imorgen? Godt mulig den og blir streamet, men linken din er fra januar ;)

 

Jeg ville ikke satset på at jeg fikk se live stream derifra imorgen hvertfall

Oi, nei :blush: Roter meg fort vekk i alle konferansenavnene når jeg googler.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis prisen ikke er for dødelig så vurderer jeg å kjøpe iPhone i Norge pga. garantien, men er ikke keen på å binde meg til Netcom (liker ikke netcom) eller å ha et abonnement i det heletatt, er kontantkort-typen...

I Norge må man vel signere og aktivere abonnementet i butikken eller kan man jailbreake den uten å måtte betale masse cash til f.eks. Netcom?

(Har en følelese av at spørsmålet mitt kanskje var litt dårlig formulert så om noe er uklart si ifra :p...)

Lenke til kommentar

We're ready to go -- the crowd is enormous -- 1,000 at least in a not terribly large conference room. We seem to mainly be waiting on a few straggler VIPs at this point. The scheduled start for the keynote is 10 a.m. Pacific, but Steve's always 5 to 7 minutes late, so don't freak out if nothing gets announced by 10:01.

 

..står det i livebloggen. Keep your pants on ;)

 

Edit:

10:02 a.m.

 

An announcer just came on to request that people turn off all "Cell phones, PDAs, and iPhones." Classic Apple humor.

 

10:00 a.m.

 

The appointed hour has arrived, but Steve hasn't. Each time a song ends, people are standing up to look for Steve. Then another song begins. It's quite hilarious.

 

:wee:

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...