Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Blir Apple-lanseringen direktesendt noe sted på nettet? Her Du er klar over at Macworld var tidlig i år, og det er WWDC som er imorgen? Godt mulig den og blir streamet, men linken din er fra januar Jeg ville ikke satset på at jeg fikk se live stream derifra imorgen hvertfall Oi, nei Roter meg fort vekk i alle konferansenavnene når jeg googler. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Her er en audio stream hvertfall. Lenke til kommentar
Deem Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hvis prisen ikke er for dødelig så vurderer jeg å kjøpe iPhone i Norge pga. garantien, men er ikke keen på å binde meg til Netcom (liker ikke netcom) eller å ha et abonnement i det heletatt, er kontantkort-typen... I Norge må man vel signere og aktivere abonnementet i butikken eller kan man jailbreake den uten å måtte betale masse cash til f.eks. Netcom? (Har en følelese av at spørsmålet mitt kanskje var litt dårlig formulert så om noe er uklart si ifra ...) Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jailbreaker du telefonen forsvinner vel garantien, så hvorfor kjøpe i norge? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jailbreaker du telefonen forsvinner vel garantien, så hvorfor kjøpe i norge? De kan umulig finne ut om du har jailbreaket telefonen hvis du gjenoppretter den. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 De kan umulig finne ut om du har jailbreaket telefonen hvis du gjenoppretter den. Man kan ikke si det nå. Man aner ikke hva Apple har lurt med i OS 2.0. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Noen som har funnet flere stream sites? Vil se video stream Men, sound stream siden teller ned, 2 timer står det. Er det ikke 1 time igjen nå? Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Fra 17:08 til 19:00 er det i underkant av 2 timer. WWDC Keynoten til Jobs starter 19:00! Endret 9. juni 2008 av Tx3 Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Får vi bare håpe på det beste da folkens. 10min igjen Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Fortsatt ingen som har funnet en videostream..? Edit: digger den sangen de spiller nå.. Endret 9. juni 2008 av Laland Lenke til kommentar
Gulrooot Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 3 min igjen til iPhone v.2 , men den siden sound stream siden er nede nå 1 min Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hører på audiostreamen til iphonealley nå jeg.. http://www.popularmechanics.com/blogs/tech...ws/4266929.html En liveblogg. Lenke til kommentar
Gulrooot Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) NÅ IPHONE V.2 ER HER SNART Endret 9. juni 2008 av TheGamers Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) We're ready to go -- the crowd is enormous -- 1,000 at least in a not terribly large conference room. We seem to mainly be waiting on a few straggler VIPs at this point. The scheduled start for the keynote is 10 a.m. Pacific, but Steve's always 5 to 7 minutes late, so don't freak out if nothing gets announced by 10:01. ..står det i livebloggen. Keep your pants on Edit: 10:02 a.m. An announcer just came on to request that people turn off all "Cell phones, PDAs, and iPhones." Classic Apple humor. 10:00 a.m. The appointed hour has arrived, but Steve hasn't. Each time a song ends, people are standing up to look for Steve. Then another song begins. It's quite hilarious. Endret 9. juni 2008 av Laland Lenke til kommentar
Gulrooot Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Håper det kommer også nye ipod'er Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 http://www.macrumorslive.com/ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Er Amobil tilstede på denne konferansen? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Er det sagt når dei nye iphone kommer på markedet? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Eneste forskjellen utseendemessig. 3G og GPS er bekreftet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå