Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!


Anbefalte innlegg

Det er igrunnen også det inntrykket jeg har sittet med, men skjønner ikke hvorfor da selger påpeker at telefonen ikke vil fungere før jeg signer up for en 2 års avtale med AT&T :hmm:

 

Skjønner at jeg måtte ha gjort det hvis jeg feks kjøpte telefonen via en AT&T butikk i USA, men da jeg vel skrevet abonnementet der og da?

 

har spurt han om han kjøpte den på applestore, og hvis det er tilfellet så bør jeg vel være safe?

 

takk for svar heanwi

Han skriver i annonsen at den er "unlockable" så hvorfor han svarte noe annet vet jeg ikke. Telefonen vil fungere her hjemme uten å ha betalt ett øre til AT&T. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hørte her om dagen en som hadde en sms lyd som var noe sånt ala "Hey Sir, you got a message". Noen som kan hjelpe meg å grave fram denne? Har prøvd Google selv en stund nå uten hell!

 

Regner med at du tenker på den som f.eks. ligger inne på Sony Ericsson K800i, en robot som sier "Message for you sir" med litt Darth Vader-aktig stemme. Lyden heter "Robotic Male."

Lenke til kommentar
Noen som vet når iphone kommer med telenor?

 

Og hva er egentleg nytt med iPhone 2nd gen?

Ettersom Netcom "vant" iPhone så kommer nok iPhone aldri til Telenor, men det spekuleres om at det ikke blir monopol på iPhone (pga norske forbrukerlover). Det største med 2. generasjons iPhone blir nok 3G.

Endret av heanwi
Lenke til kommentar
Noen som vet når iphone kommer med telenor?

 

Og hva er egentleg nytt med iPhone 2nd gen?

Ettersom Netcom "vant" iPhone så kommer nok iPhone aldri til Telenor, men det spekuleres om at det ikke blir monopol på iPhone (pga norske forbrukerlover). Det største med 2. generasjons iPhone blir nok 3G.

Ingen som har sagt at avtalen er eksklusiv.

Lenke til kommentar

Jeg er ganske sikker på at den nye iphonen også blir solgt uten abonnement (til en høyere pris naturligvis). Europa-lanseringen har vel vært en fiasko foreløpig, og Apple har mest sannsynlig innsett at eneste sjansen for suksess i Europa er å tilby den uten abonnement også. Europeere er ikke like vant til låste telefoner som USA.

Lenke til kommentar
Noen som vet når iphone kommer med telenor?

 

Og hva er egentleg nytt med iPhone 2nd gen?

Ettersom Netcom "vant" iPhone så kommer nok iPhone aldri til Telenor, men det spekuleres om at det ikke blir monopol på iPhone (pga norske forbrukerlover). Det største med 2. generasjons iPhone blir nok 3G.

Ingen som har sagt at avtalen er eksklusiv.

Som regel er alt fra Apple ekslusivt til et eller annet. Tror ikke Apple er spesielt glad i norske lover...

Lenke til kommentar
Hvordan sjekker jeg samtale- og meldingsteller på iPhone? Er det implementert i telefonen, eller må jeg installere tredjeparts programvare?

 

 

Mente mer spesifikt. Feks antall/mnd, antall/uke osv. Om det finnes programmer som gjør dette?

 

Noen som vet? :/

Lenke til kommentar

 

Likte den sorte versjonen. Håper det kommer en som ligner på den. :)

 

Men hva menes med "misaligned reflection" i den første linken? Hva vil han frem til?

 

EDIT: Noen som har en formening om hva veiledende pris kan bli i Norge?

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...