Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!


Anbefalte innlegg

Har du prøvd DFU modus?

Får du skrudd den HELt av?

Har du koblet til telefonen og restartet pcen med telefonen inni?

 

Hva er DFU? Får ikke gjort noe. Men den åpnet seg av seg selv i sted, men har skjedd nå 3 ganger etter det igjen.

Har ikke restartet den med den i.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Scotty, var der eg trykket, funket ikke. Og fikk det fra en annen side. Men "fikset" den, så eg gadd ikke gjøre det.

Men nå virker det som om at om eg tar på tastlåsen, så låser den seg. Noen andre som har samme problemet?

 

Edit: Kjøtpte den fra ebay 2 måneder siden ferdig jailbreaket med 1.4

Endret av Sir Tojo
Lenke til kommentar

Det gjorde det, var heldigvis ikke så mye innstillinger osv som måtte til. Men litt kjipt med alle aps som forsvant.

Takker for hjelpen.

Om noen lurer på det samme engang så låste skjermen seg om eg trykte på "tastlås" knappen på toppen, da kunne eg ikke dra den tingen for å åpne den eller noe.

Lenke til kommentar
Hørte her om dagen en som hadde en sms lyd som var noe sånt ala "Hey Sir, you got a message". Noen som kan hjelpe meg å grave fram denne? Har prøvd Google selv en stund nå uten hell!

 

Mener du dette lydklippet fra Monty Python and the Holy Grail? Lyden av en pil som treffer og så noen som sier "Message for you sir!"

Lenke til kommentar

Hei har et lite spørsmål

 

kan jeg låse opp denne iPhonen, uten å betale noe ekstra tl AT & T?

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...E:X:RTQ:US:1123

 

For når jeg spurte selgeren av telefonen om jeg måtte betale noe ekstra for å låse den opp, fikk jeg følgende svar:

 

"yes but not to me, you see once you get the phone, the only way it will work is if you go through to itunes and set up your plan, you get to choose what plan you want, i suggest you look at that, and yes my paypal is working but i can't do anything for probly a day until they call me back, they are so difficult"

 

Har jeg kjøpt katta i sekken?

 

(vel kjøpt og kjøpt, har ikke betalt enda :))

Lenke til kommentar

Det er igrunnen også det inntrykket jeg har sittet med, men skjønner ikke hvorfor da selger påpeker at telefonen ikke vil fungere før jeg signer up for en 2 års avtale med AT&T :hmm:

 

Skjønner at jeg måtte ha gjort det hvis jeg feks kjøpte telefonen via en AT&T butikk i USA, men da jeg vel skrevet abonnementet der og da?

 

har spurt han om han kjøpte den på applestore, og hvis det er tilfellet så bør jeg vel være safe?

 

takk for svar heanwi

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...