toshast Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Jaja folkens, da er altså vår elskede telefon klar for lansering i Norge snart, og Netcom får æren! Jeg tolker det slik at det mest sansynlig blir 3G modell på oss Legger ved diverse linker med presseomtale! Mac1.no Amobil VG Engadget Gleder meg som en unge! Menda må jeg selge iPhonen jeg har nå , men det er vel verdt d. Noen som vet pris sånn ca. i Norge? Lenke til kommentar
Big Apple Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Vet noen om hvilken verson som kommer til Norge, hvilken firmware det er osv.? Jeg leste artikkelen " - Telenor får også iPhone", men fant ikke noe særlig info. Er dette sant, eller bare en mening, når skjer det i så fall? Lenke til kommentar
torres84 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Hei, Lurer på hvor man får kjøpt deksel til iPhone? altså bak deksel? vil gjerne bytte med lydknappen og stille knappen. Noen som vet hvor de gjør det. Fant til butikk, men den var langt unna, vil liksom levere selv og hente selv. Lenke til kommentar
Empty Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 På Ebay.com så har de endel deksel, her er et sort: http://cgi.ebay.com/iPhone-Rear-Panel-Cove...id=p3286.c0.m14 Det er inkludert verktøy og en guide. Vet ikke hvordan guiden som følger med er, men denne virker veldig grei å følge: http://www.ifixit.com/Guide/iPhone Lenke til kommentar
reds Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Noen her som skal over dammen etter iPhone 2 release eller som har tenkt å legge inn en ordre og få over noen eksemplarer? Jeg er interessert i å henge meg på en evt. bestilling eller en frakt/toll-spleis med noen her. PM om du har tenkt å bestille eller skal over på andre sida, da. Endret 28. mai 2008 av Marius E Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Noen her som skal over dammen etter iPhone 2 release eller som har tenkt å legge inn en ordre og få over noen eksemplarer? Jeg er interessert i å henge meg på en evt. bestilling eller en frakt/toll-spleis med noen her. PM om du har tenkt å bestille eller skal over på andre sida, da. Henger meg på denne. Lenke til kommentar
tralltrall Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Innstillinger for MMS med NetCom: Innstillinger for EDGE (Innstillinger -> Generelt -> Nettverk -> EDGE) APN: internet.netcom.no Brukernavn: blank Passord: blank Innstillinger i SwirlyMMS MMSC: mm Proxy: 212.169.66.4:8080 APN: mms.netcom.no Brukernavn: blank Passord: blank Hei, har stilt inn dette på tlf, men når jeg skal hente inn mms får jeg den samme feil mld som før: Cannot fetch MMS............. Noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Noen her som skal over dammen etter iPhone 2 release eller som har tenkt å legge inn en ordre og få over noen eksemplarer? Jeg er interessert i å henge meg på en evt. bestilling eller en frakt/toll-spleis med noen her. PM om du har tenkt å bestille eller skal over på andre sida, da. Henger meg på denne. Litt risky da, du veit jo aldri hvor lang tid det tar før du kan bruke den med annet simkort. Lenke til kommentar
Okrepp Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hvor lang tid tror dere det vil ta før det kommer brukbare programmer til å jailbreake og åpne iPhone v2? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hvor lang tid tror dere det vil ta før det kommer brukbare programmer til å jailbreake og åpne iPhone v2? Den har ikke kommet enda, derfor er det umulig å svare på det spørsmålet. Det kan ta en time, og det kan ta 6 måneder eller mer. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hvor lang tid tror dere det vil ta før det kommer brukbare programmer til å jailbreake og åpne iPhone v2? Ikke at det trenger å bety noe, men noen av mest profilerte jailbreakerne sa at de hadde forstått hvordan man måtte jailbreake v2 da betaen kom ut. Den er vel hacka. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Ikke at det trenger å bety noe, men noen av mest profilerte jailbreakerne sa at de hadde forstått hvordan man måtte jailbreake v2 da betaen kom ut. Den er vel hacka. Det betyr nok ingenting nei. Betaen av 2.0 vil naturligvis ha samme sikkerhetshull som tidligere versjoner siden Apple antagelig ikke visste om de på tidspunktet betaen ble laget, så disse hullene blir naturligvis tettet til release. Dessverre er mange av iphone crackerne lite lure (tenker ikke langsiktig) - om det nå var snakk om et nytt hull, har de i praksis samarbeidet med Apple siden de nå har offentliggjort hullet, slik at Apple får mulighet for å tette det før release. Det er ikke første gang slikt skjer... De skaper masse ekstraarbeid for seg selv ved å publisere sikkerhetshullene med en gang de oppdager de, i stedet for å tenke strategisk/langsiktig. I forrige bootloader var det vel to helt uavhengige exploits. Smartingene publiserte begge to. Om de bare hadde publisert én av de hadde det vært gode muligheter for at den andre fortsatt ikke ville blitt tettet i fremtidige bootloadere... Samme med ipwn-prosjektet. Om de hadde holdt det hemmelig til 2.0 releasen ville det helt sikkert fungert på 2.0 også. Men nå må de starte på scratch, siden Apple helt sikkert har tettet hullet til 2.0 slippes. Jeg er ganske sikker på at det tar minimum en måned før baseband i den nye iphone blir cracket. Jailbreak muligens tidligere, men siden det er snakk om helt nytt chipset, og ganske sikkert ny bootloader vil nok dette ta tid - i alle fall til en software løsning kommer. Testpoint-løsning kommer muligens før. Endret 30. mai 2008 av Lurifaksen Lenke til kommentar
torres84 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Noen som vet om hvordan man overfører video til Iphone. Har hørt at man må laste ned et program til å konvertere også legge inn. Hvilken program og hvordan gjør man det? Enklest mulig. Takk på forhånd :D Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Så hvis man ønsker AppStore, hva må man gjøre da? Kontakte Netcom og få et abonnement hos de? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Noen som vet om hvordan man overfører video til Iphone.Har hørt at man må laste ned et program til å konvertere også legge inn. Hvilken program og hvordan gjør man det? Enklest mulig. Takk på forhånd :D Det som er saken er at iPhone som de fleste Apple sine bærbare produkter ikke kjører alle typer videofiler. Men siden det er mange som gjerne vil konvertere er det flere som har laget programmer som gjør akkurat det. Om du tar et raskt søk på google finner du nok noe. Jeg tror det jeg brukte til iPoden min het Videora... Det finner du ut av om du søker. Lenke til kommentar
foorex Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Noen som vet om hvordan man overfører video til Iphone.Har hørt at man må laste ned et program til å konvertere også legge inn. Hvilken program og hvordan gjør man det? Enklest mulig. Takk på forhånd :D Er fint om du skriver om du sitter på Mac eller PC Anbefaler dog VisualHub Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Da er det ankommet,jailbreaket og klar til bruk! Du bestilte fra Apple for 399USD? Og sendte med JetCarrier? Du snakket om at du fulgte en FAQ om å slippe å betale toll og moms, slapp du dette? Hvor mye kom det hele på med frakt? Lenke til kommentar
Bango Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Nå har den låst seg, står bare stille med skjermbildet (slide to unlock eller noe sånt) også går lyset på av og til, kan ikke dra den tingen til siden og det funker ikke å holde inne meny knappen eller koble den til pc. noen tips? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Har du prøvd DFU modus? Får du skrudd den HELt av? Har du koblet til telefonen og restartet pcen med telefonen inni? Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Da er det ankommet,jailbreaket og klar til bruk! Du bestilte fra Apple for 399USD? Og sendte med JetCarrier? Du snakket om at du fulgte en FAQ om å slippe å betale toll og moms, slapp du dette? Hvor mye kom det hele på med frakt? Bestilte fra apple, yup og sendte med jetcarrier. Tukla det til med første flybookingen så fikk ikke ordna med toll og moms. alt i alt ble det vell en 2800,- kr med mva + frakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå