Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!


Anbefalte innlegg

så har jeg problemer at det kommer opp" ikke sim innstallert" eller noe ala det! argh! så må man liksom gå med en binders på seg får å få ut sim og trykke de sammen til adapteret! grassalt irriterenes!

 

Adapter har ikke vært nødvendig på en ganske god stund.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

oki, så bare å kjøre på å legge inn 1.1.4 da :)

 

ellers bruker jeg den sendsong til å ha egne mp3 ringetoner, men hver gang den har vært i laderen eller synka så må jeg slå den av og på ellers ringer den bare den vanlige iPhone tonen. irriterenes det å!

 

er dette en bug som blir borte ved 1.1.4?

 

takk for svar!

Lenke til kommentar
jeg må innrømme jeg er dritlei å skrive sms med iPhone! det funker ikke for meg i det hele tatt! så nå skal jeg få meg tvillingsim og en ny Nokia! :(

 

så har jeg problemer at det kommer opp" ikke sim innstallert" eller noe ala det! argh! så må man liksom gå med en binders på seg får å få ut sim og trykke de sammen til adapteret! grassalt irriterenes!

 

slipper jeg å bruke adapter om jeg oppgraderer til 1.1.4 ???

 

Hvordan kan du ha problemer med SMS? iPhone-keyboardet er jo lynkjapt å skrive på med litt øvelse. Skriver omtrent tre ganger så fort på det som jeg gjorde på qwerty-knappetastaturet på HTC S710(grøss). Sjekk http://www.tuaw.com/2007/07/13/iphonetypingtest-com/

 

Kan være lurt å øve seg. Etterhvert raser man avgårde med 50 wpm.

 

Og som posteren over sier, så er det ikke noe poeng i å bruke simkortadapter lenger.

 

På 1.1.4 kan du installere Ringtones-applikasjonen som lar deg klippe og lime låtsnutter som du finner det for godt, og bruke dem som permanente ringetoner.

 

Vezpa: 4000 høres ut som en ganske god deal.

Endret av Marasmus
Lenke til kommentar
Den beste og billigste metoden er fra Apple.com og sende til JetCarrier, men Apple Store er tydeligvis tom. Et annet trygt alternativ er fra eBay.

Finn og QXL er som regel ekstremt dyre!

Når jeg bestilte 2x Iphones (8gb) så var de "out of stock", og leveringsdato ville være 30Juni til jetcarrier, ifølge sidene deres. Forrige,men nå har de ankommet Jetcarrier og er sendt derifra til Norge, mao; I transit :D

Lenke til kommentar
Dersom jeg betaler 4000 for en "fornorsket" ny 16gb Iphone, blir jeg flådd da?

Jeg betalte litt over tre tusen på en 16GB som jeg selv bestilte fra Apple Store US. Og det å fornorske den er rimelig enkelt, så ikke tenk på at du skal betale ekstra mye for det.

Det du betaler ekstra for er rett og slett å få den kjappere og kanskje sikrere.

Lenke til kommentar
Dersom jeg betaler 4000 for en "fornorsket" ny 16gb Iphone, blir jeg flådd da?

Jeg betalte litt over tre tusen på en 16GB som jeg selv bestilte fra Apple Store US. Og det å fornorske den er rimelig enkelt, så ikke tenk på at du skal betale ekstra mye for det.

Det du betaler ekstra for er rett og slett å få den kjappere og kanskje sikrere.

 

 

Ok. Takk for hjelpen! Satser på den, kan hente den selv i morgen. Slipper ventetiden :)

Lenke til kommentar

Jeg har problemer med å få innstallert norsk tastatur, jeg har prøvd å følge denne guiden: Link

Men uten noe hell i det hele tatt. Noen som har noen andre guider jeg kan prøve? Alt annet med fornorsking har gått smertefritt, og jeg skjønner ikke hva jeg kan gjøre feil.

Har 1.1.4 FW

Lenke til kommentar
Jeg har problemer med å få innstallert norsk tastatur, jeg har prøvd å følge denne guiden: Link

Men uten noe hell i det hele tatt. Noen som har noen andre guider jeg kan prøve? Alt annet med fornorsking har gått smertefritt, og jeg skjønner ikke hva jeg kan gjøre feil.

Har 1.1.4 FW

 

Du trenger ikke norsk tastatur tro meg, tastene blir så små at det ikke er hensiktsmessig. Alt du trenger er normalt tastatur og en norsk ordbok med retting slik at når du skriver "rad" så retter den til "råd", samme med "spor" blir til "spør" er allefall det jeg har erfart er det raskeste for meg.

Lenke til kommentar
Jeg har problemer med å få innstallert norsk tastatur, jeg har prøvd å følge denne guiden: Link

Men uten noe hell i det hele tatt. Noen som har noen andre guider jeg kan prøve? Alt annet med fornorsking har gått smertefritt, og jeg skjønner ikke hva jeg kan gjøre feil.

Har 1.1.4 FW

 

Finnes en fornorsknings guide av Iphone på http://www.oestbye.net --> bla deg fram i iphoen i menyen, guider, osv :)

Lenke til kommentar

Jeg har et par spørsmål ang. iPhone:

 

1. Er touchskjermen avhengig av "varmen fra fingrene," slik som touchpadden på PC-er, eller kan man bruke den med votter/hansker?

 

2. Har en som skal kjøpe med seg til meg fra USA. Noen som vet noe om hvordan det er å få skaffet den i Chicago nå? Hørt at mange butikker er utsolgte..

 

På forhånd takk for svar.

Endret av Okrepp
Lenke til kommentar
Jeg har et par spørsmål ang. iPhone:

 

1. Er touchskjermen avhengig av "varmen fra fingrene," slik som touchpadden på PC-er, eller kan man bruke den med votter/hansker?

 

2. Har en som skal kjøpe med seg til meg fra USA. Noen som vet noe om hvordan det er å få skaffet den i Chicago nå? Hørt at mange butikker er utsolgte..

 

På forhånd takk for svar.

 

Om jeg ikke husker helt feil er det en link hos applestore som du kan bruke for å sjekke hvor de fortsatt er i stock..

Lenke til kommentar
1. Touchskjermen er avhengig av varmen fra fingrene.

 

Ikke varmen, men den er avhengig av fingrene :) Det er et elektromagnetisk felt over skjermen, som blir forstyrret når man putter fingeren nedpå overflaten. Forandringene blir målt i hvert hjørne, og så regner den ut hvor fingeren er.

Lenke til kommentar
Jeg har et par spørsmål ang. iPhone:

 

1. Er touchskjermen avhengig av "varmen fra fingrene," slik som touchpadden på PC-er, eller kan man bruke den med votter/hansker?

 

2. Har en som skal kjøpe med seg til meg fra USA. Noen som vet noe om hvordan det er å få skaffet den i Chicago nå? Hørt at mange butikker er utsolgte..

 

På forhånd takk for svar.

 

Om jeg ikke husker helt feil er det en link hos applestore som du kan bruke for å sjekke hvor de fortsatt er i stock..

 

Finner ikke den linken noen plass.. Gidder du se om du finner den?

Lenke til kommentar

Innstillinger for MMS med NetCom:

 

Innstillinger for EDGE (Innstillinger -> Generelt -> Nettverk -> EDGE)

APN: internet.netcom.no

Brukernavn: blank

Passord: blank

 

Innstillinger i SwirlyMMS

MMSC: mm

Proxy: 212.169.66.4:8080

 

APN: mms.netcom.no

Brukernavn: blank

Passord: blank

Lenke til kommentar
Jeg har et par spørsmål ang. iPhone:

 

1. Er touchskjermen avhengig av "varmen fra fingrene," slik som touchpadden på PC-er, eller kan man bruke den med votter/hansker?

 

2. Har en som skal kjøpe med seg til meg fra USA. Noen som vet noe om hvordan det er å få skaffet den i Chicago nå? Hørt at mange butikker er utsolgte..

 

På forhånd takk for svar.

 

Om jeg ikke husker helt feil er det en link hos applestore som du kan bruke for å sjekke hvor de fortsatt er i stock..

 

Finner ikke den linken noen plass.. Gidder du se om du finner den?

 

http://www.wireless.att.com/coverageviewer/ Om den hjelper:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...