Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Halla folkens,

 

Vet ikke om det har blitt skrevet om dette før, men jeg spør for det.

 

Den '' SLIDE TO UNLOCK '' eller '' DRA FOR Å ÅPNE'', har hørt at man kan bytte det som står der til noe annet man har lyst til å skrive.

 

Hvordan er det mulig ??

Noen som kan hjelpe meg.

 

ThanX på forhånd. :D :D

Lenke til kommentar

Jeg ville bare si at jeg nå har fått iphonen min, og har fått installert norsk språkpakke og alt.. Kjempe morsom telefon! :)

 

lurte forresten på om det er mulig å bruke midi filer som ringetone/meldingstone..

Har hatt ett ekstra liv som meldingstone i 5-6 år nå, og hadde vært gøy om jeg kunne fortsette med det.. :)

Endret av Pebble
Lenke til kommentar

Hallo IPHONE fans! Beklager dersom dette ikke er det rette forumet for å spørre om dette, men hvor er den beste plassen å få ta i IPHONE trygt og til en god pris i Norge? Ser det er en del forskjellige selgere på FINN og QXL, er det den beste plassen å lete?

 

MVH Vezpa!

 

Og:

GRATULERER MED DAGEN.

Lenke til kommentar
Den beste og billigste metoden er fra Apple.com og sende til JetCarrier, men Apple Store er tydeligvis tom. Et annet trygt alternativ er fra eBay.

Finn og QXL er som regel ekstremt dyre!

 

 

Ok. Takk for svar. Hva er en bra pris for en Iphone?

Lenke til kommentar

jeg må innrømme jeg er dritlei å skrive sms med iPhone! det funker ikke for meg i det hele tatt! så nå skal jeg få meg tvillingsim og en ny Nokia! :(

 

så har jeg problemer at det kommer opp" ikke sim innstallert" eller noe ala det! argh! så må man liksom gå med en binders på seg får å få ut sim og trykke de sammen til adapteret! grassalt irriterenes!

 

slipper jeg å bruke adapter om jeg oppgraderer til 1.1.4 ???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...