Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Som sagt hjalp ikke dette. Hmmm, må da være en løsning på dette... Må telefonen settes i et eller annet modus elns? Telefonen skal bare være på. Bruker du en gammel iTunes? Synes det er rart at du ikke får det opp. Jeg har iTunes 7.6... Synes det er merkelig selv! kan det ha noe med at jeg lot windows "installere enheten" automatisk første gangen jeg koblet den til? Kanskje jeg skal prøve å reinstallere itunes. Skal prøve på en annen maskin i morgen. Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Kjøpte nettopp en iPhone Knock off for 1200 Hører de faktisk har flere funksjoner og er mindre problemer på menmen. Gratulerer, for 800 kroner hadde du fått the real deal. Lenke til kommentar
captain_obvious Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Hvor er raskeste og billigste måte å få tak i en Iphone nå? Og hva koster det? Lenke til kommentar
Empty Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Hvor er raskeste og billigste måte å få tak i en Iphone nå? Og hva koster det? Jeg fikk min på Ebay.com til 2100,- ink frakt. Han jeg kjøpte den av sendte den som gave og skrev at det var en utstillingsmodell til en verdi av 25$, gikk glatt igjennom tollen. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Kan noen hjelpe meg? Jeg har fått tak i to ebooks fra en source som heter ibook adder. Men jeg vet ikke hvor filene lagres. Vet noen det? Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Kjøpte nettopp en iPhone Knock off for 1200 Hører de faktisk har flere funksjoner og er mindre problemer på menmen. Flere funksjoner på etterligningene er en stor misforståelse Den har kanskje plass til 2 sim-kort o.l., men den har ikke de softwaremulighetene iPhone har, som i praksis gir iPhone mange flere funksjoner enn etterligningen din Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Kjøpte nettopp en iPhone Knock off for 1200 Hører de faktisk har flere funksjoner og er mindre problemer på menmen. Flere funksjoner på etterligningene er en stor misforståelse Den har kanskje plass til 2 sim-kort o.l., men den har ikke de softwaremulighetene iPhone har, som i praksis gir iPhone mange flere funksjoner enn etterligningen din Hiphone vs iPhone Viser hvorfor originalen koster mer. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg får besøk fra statene den 19juni, jeg kan da få hun til å kjøpe med seg en iPhone til meg. Kan hun da bare stikke inn i en butikk å kjøpe iphone uten noen form for registrering eller noe? Tror dere at den nye versonen kommer før den tid? Isåfall så skal dama mi til usa i juli, og da bør den jo iallefall ha kommet på markedet. Da er vell spørsmålet om registring igjen.. Lenke til kommentar
Tirumtei Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Er Hiphone fake? Eller er det faktiskt et produkt utviklet av Apple? Forklar hva Hiphone er for meg! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 HiPhone er en Kina klone(/fake). Har ingenting med Apple å gjøre. Lenke til kommentar
Tirumtei Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Hvorfor i all verden slår ikke Apple hardere ned på at de faktisk bruker logoen dems osv da? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 De prøver vel sikkert, men det er i Kina. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Når bør jeg vente iPhonen fra Linden, NJ til Norge, Rogaland? Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Kjøpte nettopp en iPhone Knock off for 1200 Hører de faktisk har flere funksjoner og er mindre problemer på menmen. Flere funksjoner på etterligningene er en stor misforståelse Den har kanskje plass til 2 sim-kort o.l., men den har ikke de softwaremulighetene iPhone har, som i praksis gir iPhone mange flere funksjoner enn etterligningen din Hiphone vs iPhone Viser hvorfor originalen koster mer. Hehe, det var faktisk ganske morsomt å se en direkte sammenligning på den måten. Jeg grøsset når han forsøkte en slide to unlock. Hett tips: http://www.modmyifone.com/forums/showthread.php?t=157321 http://intelliborn.com/ Endret 13. mai 2008 av Marasmus Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Det kommer mindre lyd av høyre høyttaler enn venstre er det noe man kan justere på ? Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 "Høyttaleren" på høyre side er mikrofonen, så om du får lyd ut av den er det noe galt med telefonen Lenke til kommentar
Empty Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Når bør jeg vente iPhonen fra Linden, NJ til Norge, Rogaland? Jeg mener at det tok min iPhone ca 10 dager fra USA. Lenke til kommentar
Empty Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Hvis det er noen som har problemer med at navn bare vises når man får melding og ikke når noen ringer eller motsatt, så gjorde denne guiden susen for meg: http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=741 Jeg har One Call sim kort og alle nummerene mine er lagret med +47 foran. Før jeg fulgte guiden så fikk jeg bare frem navn når noen sendte mld og ikke når de ringte. Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) "Høyttaleren" på høyre side er mikrofonen, så om du får lyd ut av den er det noe galt med telefonen Takk.... Haha, fy f*** så dum jeg er ... Men, høyre ørepropp på headsettet som fulgte med virker ikke Endret 13. mai 2008 av Paystation Home Lenke til kommentar
Dundersalt Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg får besøk fra statene den 19juni, jeg kan da få hun til å kjøpe med seg en iPhone til meg. Kan hun da bare stikke inn i en butikk å kjøpe iphone uten noen form for registrering eller noe? Tror dere at den nye versonen kommer før den tid? Isåfall så skal dama mi til usa i juli, og da bør den jo iallefall ha kommet på markedet. Da er vell spørsmålet om registring igjen.. Ja iphonen kjøper du uten noen form for registrering. Det følger med et AT&T simkort i telefonen, siden telefonen er låst til AT&T trenger du heller ikke registrere AT&T kortet. For å aktivere telefonen må man aktivere AT&T kortet. Men det skal ikke du bry deg om. Du skal som sagt kjøpe telefonen(som om det var en dvd spiller). Ta ut simkortet og sette i ditt eget. instalere ziphone/iplus og låse opp iphonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå