ekwathne Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Har tenkt å kjøpe meg en ny telefon nå. Har Telenor abonnement fra før. Kan jeg da gå i butikken og binde meg i tolv måneder til og få kjøpt en telefon til 1kr? Er det så enkelt? Ikke noe jeg må huske på? Lenke til kommentar
Teksup Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Har tenkt å kjøpe meg en ny telefon nå. Har Telenor abonnement fra før. Kan jeg da gå i butikken og binde meg i tolv måneder til og få kjøpt en telefon til 1kr? Er det så enkelt? Ikke noe jeg må huske på? Er bare å møte opp i butikken og kjøpe tlf det dersom du ikke har bindingstid. Eneste du bør huske når du er hos forhandleren er vel mobilnummer og legitimasjon Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Ok. jeg trenger ikke å si opp mitt nåværende abonnement altså før jeg får kjøpt ny? Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Ok. jeg trenger ikke å si opp mitt nåværende abonnement altså før jeg får kjøpt ny? Så lenge det abbonemanget du nå har, har mulighet for subsidering av telefon, å det er under 11 måneder siden du eventuelt sist fikk en billigere telefon, så er det bare for deg, så lenge du er juridiske eier, til å gå til en telenor mobil forhandler, å få en billigere telefon, mot at du videre binder deg i 12 nye måneder til det abbonemanget du nå har.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå