Reeve Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Kunne noen av dere sett på TV3 nå? Jeg har sjekket på 3 TVer og det er det samme problemet på alle, og det er bare på TV3, så jeg tenker det må være signalet. De øverste 2/5 av skjermen er svart, mens resten er fint. Av og til er det bilde på hele TVen, men da ser jeg klart at jeg bare ser toppen av bildet. Det er vel signalet som er galt, eller TV3 som har problemer ikke sant? 1 Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Kunne noen av dere sett på TV3 nå? Jeg har sjekket på 3 TVer og det er det samme problemet på alle, og det er bare på TV3, så jeg tenker det må være signalet. De øverste 2/5 av skjermen er svart, mens resten er fint. Av og til er det bilde på hele TVen, men da ser jeg klart at jeg bare ser toppen av bildet. Det er vel signalet som er galt, eller TV3 som har problemer ikke sant? afaik har viasatt hatt litt tekniske problemer den siste tiden, senest den ~21/22 November og det har påvirket både TV3 og SportN litt fra og til med f.eks frysninger i bildet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå