Gå til innhold

Hva er ditt store mål i WoW? / Hva er din største opplevelse?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Drepe Illidan.

Det trur jeg vel er alles store drøm ;)

Joda, men vi er for øyeblikket på Gurtogg Bloodboil, så skal vel være mulig før WotLK, derfor er det min store drøm i WoW for tiden. :]

Drepe Illidan.

Drepe Blizzard fordi de gjorde det mulig å drepe Illidan. :ermm: "

Hehe, ja. Men kommer til å bli noe jeg kommer til å huske for en god stund, er jeg helt sikker på. :p

Og, ingenting er umulig i BC. Kreves gear, tid og en viss anelse med tanke på hvordan å spille din klasse. :]

Lenke til kommentar

Hadde mange mål en gang i tiden..

- Komme til lvl 60

- Rank 10 (11 var for langt unna for tålmodigheten min den gangen :( )

- Drepe Onyxia

- Drepe Ragnaros

- Drepe Nefarion

Var lite mål etter det, og expansion drepte mye av lysten.

Men vurderer ett nytt mål nå, Naxxramas fun solo :)

Done med vanlig raiding tror jeg.

Endret av Atomics
Lenke til kommentar

Hva er ditt store mål, som du sikkert har kjempet om lenge?

Største mål for øyeblikket er å få ned Vashj og Kael

Fortell oss om din store drøm!

Et wow fritt for leetkidz, scammere, ninja looters og dramaqueens.

En uoppnåelig drøm dessverre.

Min største opplevelser:

Fra min første karakter.

Få seg mount. Fikk meg det først på lvl 46.

Første gang jeg så Winterspring

Dagen jeg hadde hadde nok materialer å gull til å kjøpe meg epic mount, og få craftet Lionheart og Stronghold.

Rank 10

Første Onyxia kill

Første Ragnaros kill

Første Vael kill (Dette er hittil min største opplevelse, Onyxia er en god nr 2.)

Første Nefarain kill.

Etter TBC har liksom ingen bosskill gitt meg noe spesielt.

Det jeg fortsatt har som beste TBC opplevelse er dagen magen min fikk seg Netherdrake.

Lenke til kommentar

Store drøm, hmm.

Et låst rom med designansvarlig som skerv under på å la Illidan bli boss og nå muligens Arthas og et balltre.

Min største opplevelse.

Tjah, har hatt en god del fine øyeblikk opp igjennom, men størst var vel helt klart Onyxia first kill på servern, vi kriga på kniven med Axemen om den hersens dama, brukte uker på å drepe dragene for at alle skulle få det hersens smykket sitt og så kommer vi inn på første attempt og drar ned dama til tredje fase før vi endelig får kverken på a på fjerde forsøk. Vi sprang på irc og masa som gale for så å se at axemen sitt kill som kom 10 min etter bare drukna i spammet.

Ellers var jo Huntard tunnel pull of doom en artig affære og. Enkelte skjønner kanskje hva jeg snakker om, men for de uinnvidde: Raidet sitter å buffer opp i sartura rommet etter en frankriss wipe, en idiot hunter har prester å feigne i enden av tunnellen inn til frankriss istedet for å dø og løpe, feign går ut, hunter dør, hele tunnellen kommer løpende som en massiv vegg av mobs og wiper hele raidet nok en gang.

Lenke til kommentar
Fortell oss om din store drøm!

Et wow fritt for leetkidz, scammere, ninja looters og dramaqueens.

En uoppnåelig drøm dessverre.

Tøv, husker ikke sist jeg ble utsatt for noe av det du snakker om. Skaff deg nytt guild.

Helt enig. Har ikke opplevd noe av dette på lenge. Men når sant skal sies så spiller jeg på en RP- server. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...