Gå til innhold

Hva er ditt store mål i WoW? / Hva er din største opplevelse?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Målet er vel å få sett Illidan før neste expansion. Fikk alldrig sett nax før TBC og det er litt kjett.

Største opplevelsen var første turen i MC. Tidlig tidlig (til å vere servern) etter release. Hadde alldrig sett så mange lvl 60 på en plass før. Kunne ikke i mine villeste fantasier tro at to mobs (molten giants) kunne drepe alle de. Men det gjorde de jammen! Mange ganger og! :p

Lenke til kommentar

Få tid til å spille mer. Jobben tar en god del av tiden gitt. Få vært med på noen 25 manns raid, og få ok gear. Og lvl opp altene mine til 70. Burde vel gå greit med den nye patchen. Men må nok bite i gresset og respecce shamanen til enchancement. Elemental er moro syns jeg, men ikke effektivt:)

Lenke til kommentar
Alt pre-tbc var store øyeblikk... TBC= Horribelt. burde slettes. selv om man spiller det :p

Enig, hvertfall alle raid dungeons pre TBC var Epic. Alle viste hvem Ragnaros, Ony, Hakkar, Nefarian osv var. Det var da sikkelig stort å endelig møte og downe de legendariske bossene du har hørt så mye om :) Folk flest kan vel ikke navnet på alle de nye TBC raid instancene engang, hvertfall ikke bossene.. Unntakene er vel gruul og Illidan.

Lenke til kommentar
Alt pre-tbc var store øyeblikk... TBC= Horribelt. burde slettes. selv om man spiller det :p

Enig, hvertfall alle raid dungeons pre TBC var Epic. Alle viste hvem Ragnaros, Ony, Hakkar, Nefarian osv var. Det var da sikkelig stort å endelig møte og downe de legendariske bossene du har hørt så mye om :) Folk flest kan vel ikke navnet på alle de nye TBC raid instancene engang, hvertfall ikke bossene.. Unntakene er vel gruul og Illidan.

For alle kjente alle bossen i preTBC raid instances, utover de som raidet? Jadda.

Lenke til kommentar

For alle kjente alle bossen i preTBC raid instances, utover de som raidet? Jadda.

ikke si det var mange over lv 40 som aldri hadde hørt om Ony, Ragnaros osv.

Lenke til kommentar

Største øyeblikkene mine er nok tilbake i MC-days med rogue min

1. Fullt tier1 ;)

2. Cleara MC på en kveld (3,5 timer)

3. Onyxia Guildfirst

4. Første Ragnaroskillet.

5. Zul Gurub på 1 time og 39 min =)

Random rekkefølge, men noen av de største øyeblikkene.

Mine mål framover er å få SSC og the Eye på farm sammen med guildet og coalitionen vår.

Lenke til kommentar

Største øyeblikk så langt er vel første Gruul kill med gamle-guildet. Raidet ikke før TBC og dette var første "store" bossen jeg har vært med på et first-kill. Bossene i Kara teller liksom ikke :tease:

Store mål? Komme meg inn i BT. Har hørt så mye bra om stedet og fightene. Synd man må gjennom en kloakkpumpestajon og et romskip først :mad:

Lenke til kommentar

Morsomste så langt: Den dagen alt stemte og Twin Emperors raste i bakken første gangen. Var vel vår største cock-block noen sinne den fighten.

Har ikke noen spesielle mål egentlig. Ser mest frem til guild meet i vinter, spillet i seg selv har jeg mistet mye av interessen i.

Lenke til kommentar

Kan aldri si meg enig i slike kommentarer egentlig, har ikke hatt det så gøy i WoW som jeg har nå.

Uansett - "mål", heh, pessimist av natur så kan man vel satse på at Illidan dauer før neste expansion ;) (4/5 MH og 3/8 BT for øyeblikket)

Likevel, da Kael'thas døde (drøye tre uker siden nå) er nok fortsatt øyeblikket da det var mest bråk på Ventrilo, var godt fornøyd da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...