Gå til innhold

Hva er ditt store mål i WoW? / Hva er din største opplevelse?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Store mål:

1. Bli level 80 kjapt, være litt hyperaktiv i battlegrounds/arena/heroics/level 80-instancer, skaffe meg nogenlunde godkjent utstyr og spille på cruise control fremover.

Største opplevelse:

1. Å få høre at brodern og et dusin felles venner av oss splittet fra den tidligere internasjonale guilden de var med i, og startet en helnorsk guild med to andre små norske guilder. Levlet en hunter til 60 på en måneds tid, samlet meg utstyr og attunements og hoppet inn i det de hadde begynt på AQ40. Hadde raidet masse med presten tidligere, så det var et lite steg tilbake, men gud for en fantastisk atmosfære. 99% av medlemmene var flinke, aktive spillere over 18 år. Vi møttes og festet sammen et par helger og det var utrolig morsomt å møte menneskene man hadde tilbragt så mye tid sammen med ansikt til ansikt.

2. Å få prophecy shoulders, som var min første epic-del. Tror kanskje jeg så den mouseoveren et par tusen ganger de følgende dagene.

3. Første gangen vi drepte Onyxia og Ragnaros, etter evige uker med terping og mas.

4. Å møte opp på Free Record Shop klokka ti om morgenen 11. februar 2005, vente i en time på at spillet skulle ankomme, vente 11ish timer på at account management skulle fungere for så å spille i tjue timer. Var en utrolig herlig følelse etter å ha spilt beta og alpha så lenge å faktisk få spille permanent på én karakter.

5. Server og horde first kills med presten. Er bare noe utrolig godt med å vite at en er én av førti personer som gjorde noe før alle andre i lignende situasjon på serveren.

Lenke til kommentar

Målet mitt atm er å nå 2300 rating i 2vs2 arena.

Min største opplevelse må ha vært først Ragnaros kill. Det var en guild jeg selv hadde vært med å bygge opp. Og som MT er den bossen ganske overveldene å tanke. Sammtidig som hele fighten virker ganske episk :)

Endret av Zelda_
Lenke til kommentar

Målet mitt nå er å slutte med wow. Har prøvd flere ganger, men jeg kommer alltid tilbake. Orker ikke noen emo dramatiske greier for å klare å gi meg, vil bare kunne si, "jeje, game over" og legge det fra meg.

Min største opplevelse i min wow "karriere" må være i vanilla wow å ta ned ragnaros og senere nefarian første gang.

Forventningen og jobben som ledet opp til det, og de sisnnsyke skrikene på vt når vi endelig klarte det.

Var også litt artig å lage raggys hammer. Synd at den samler støv i banken nå

Lenke til kommentar
Det ultimate målet i WoW må jo være å få epic mounten fra Baron Rivendare i stratholme. Har soloa den plassen flerfoldige ganger, men med den sugedropraten kan man liksom ikke forvente mye (0.10%) :S.

Fuck black temple, hyjal og The Eye osv....gå stratholme!

pics, or it didn't happen.

Lenke til kommentar
Det ultimate målet i WoW må jo være å få epic mounten fra Baron Rivendare i stratholme. Har soloa den plassen flerfoldige ganger, men med den sugedropraten kan man liksom ikke forvente mye (0.10%) :S.

Fuck black temple, hyjal og The Eye osv....gå stratholme!

Baron dropper ikke mounten lenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...