Gå til innhold

Hva er ditt store mål i WoW? / Hva er din største opplevelse?

Anbefalte innlegg

Hva er ditt store mål, som du sikkert har kjempet om lenge?

For min del er det å få Veteran Gear ( lvl 70 epic gear ) til min Holy Paladin. Og få være med på en av disse store raidene. Kharazan, Gruuls Lair, og kanskje til og med The Eye?

Det hadde vært utrolig tøft å bli verdsatt av folk rundt meg. Akkurat nå har jeg kun 800 bonus healing, noe som er utrolig dårlig for min level. Så det blir bare å få PvP for å få veteran gear. :thumbup:

Fortell oss om din store drøm!

( Eller kanskje opplevelse ? )

Min største opplevelse:

Pre BC

Jeg var en lvl 60 Holy Paladin, jeg hadde en raiding guild. Og ble invitert til Molten Core, det var den vanskeligste raiden før BC kom ut. Jeg var utrolig spent, vi kom inn og startet kampen om å nå Ragnaros. Omsider kom vil til Ragnaros, han var veldig stor og så veldig sterk ut. Tankene gikk bort til han og begynte å slå, healerne heale så mye de kunne mens casterne gjorde så mye DPS som de bare kunne.

Det var en intens kamp mellom Alliance og Ragnaros, en av DPS Paladinene hadde en quest, der de skulle få et øye og kombinere med sulufras hammer for å få Sulfuras Hand of Ragnaros.

Vi kjempet og kjempet, DPS'a og heala. Det var en utrolig lang og slitsom kamp.

Omsider fikk vi drept Ragnaros og alle hylte i ventrilo og jublet.

- Ragnaros var død. -

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
MC var vel ikke akkurat det vanskeligste raidet før TBC. I grunnen er omtrent alt du skriver tull. Så klart tanka tanksa, healersa heala og DPS-en gjorde, ja, utrolig nok DPS.

Tulling, meningen til trådstarter var å fortelle om sin største opplevelse, ikke forklare hva de forskjellige klassene gjør.

Personlig var min største opplevese da vi drepte Nefarian for første gang. Vi hadde nettopp tatt chromaggus, gikk inn på plattformen til Neffy og tok han på tredje forsøk. Da vi tok han tenkte jeg: "var dette alt?". Hadde forberedt meg på flere uker med wiping og drama i guilden som følge av ingen progress, men så feil kan man ta :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...