neoman Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Jeg skal nå alså kjøpe meg en HD tv for spilling, flatskjerm så klart, har seg nemlig slik att jeg har utrolig lite peiling på tver, men bruker det alikevel utrolig mye til spilling, så jeg håper noen her kan hjelpe meg med valg av HD tv..Eneste grunnen til att jeg skal ha tven er for tv spilling av xbox 360, så må ha noe som kan gi svært god grafikk på spillene. sitter forøvrig bare litt over en meter unna tv skjermen, så vil ikke ha så stor. Skal nå prøve å beskrive hva jeg er på jakt etter. Størrelse: - 26-28 tommer i quess, sitter vel 130 cm unna tven nå, blir vel 170 om jeg får flatskjerm, presser den lenger bakover da:P Prisklasse: - 4000-7000 Hva slags spesifikasjoner mener du tven bør ha? - kan lite om dette, men vil ha god grafikk til spill og bare spill. viktigste for meg er å få skikkelig god grafikk, størrelse er helt uviktig. Hva slags kildesignal har du? - skal kun bruke tven til spilling så det er vel uviktig? Hva annet enn tv skal du bruke den til? - bare spilling av xbox 360 eventuelt ps3 om jeg skaffer, men xbox 360 først. Skal du koble til pc? - neppe Takker for all hjelp neoman. Endret 15. november 2007 av neoman Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 TV-skjerm eller monitor? (trenger du tv-tuner?) Lenke til kommentar
MetalJens Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Dersom du kun skal bruke den med konsoll og den ikke skal være mer enn maks 28" ville jeg kanskje vurdert å heller kjøpe en monitor (lcd-skjerm)...? f.eks. http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...alogCategoryID= Lenke til kommentar
neoman Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Okey takker, men får jeg like bra grafikk på den som foreksempel en like stor tv med vanlig pris? kan man kjøre 1080 oppløsning på den på spill? eller er det begrensa til 720? har lite peiling på slikt... Endret 17. november 2007 av neoman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå