Pañolada Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Etter hele 3 dager med meget ustabilt internett og en dag uten har jeg endelig fått det tilbake. Og vet dere hva grunnen til dette var? Jo Strømledningen var ikke puttet inn i stikkontakten, så routern fikk ikkeno strøm Er dere ikke glade på mine vegne? EDIT: Og jeg har fått 221 ny meldinger i inboxen min :O Endret 15. november 2007 av Eivicious Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Hehe! Hvordan i svarte faen kunne du ha ustabilt nett vist ikke kabelen til ruteren var i? Da skulle jo du ikke ha noe nett i det hele tatt. Neppe tror jeg kabelen var så vitt i at den gikk på/av mange ganger ettersom du dunker med din heavye bass eller tramper ved siden av ruteren. Du skulle ha skjekka ruteren på timen da det skjedde. Mohaha! God luck with your internett and god shave the Queen. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Hehe, kontakten sto sånn litt i men så datt den ut etterhvert. Men jeg kan komme med en ny gladmelding: Jeg skal få laptop Bestemoren min syntes at hun ga meg så lite til konf at hun ville gi meg en laptop nå (til jul) Endret 17. november 2007 av Eivicious Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Ikke lop gammla fra pensjonen sin.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå