Gå til innhold

Problemer med E90 og Epost i forbindelse med Windows Live

Anbefalte innlegg

Hei.. Lurte på om det var noen som kunne hjelpe meg. Har et lite problem. Jeg bruker piratversjonen av Windows live for series 60 anbefalt her på amobil.no. Msn Klienten fungerer veldig bra.

Jeg har hotmailkonto som jeg bruker til mine mail. Når jeg innstalerer windows live får jeg beskjed om jeg vil synkronisere epost. Jeg trykker ja, og Windows Live lagrer seg som en postkasse under meldinger. Alle mine mail er inne og de nye dukker opp så lenge jeg velger synkroniser epost.

So far so good, Problemet er at jeg ikke får skrevet utgående meldinger. Jeg kan ta inn vedlegg på telefonen, svare på mail jeg har fått, men ikke lage helt nye mail.

Jeg velger ny epost, og får da beskjed om at ingen postkasser er angitt, enda windows live ligger der som en postkasse.

Går jeg inn på innstillinger, og velger windows live kan jeg ikke endre på noe under postkassen windows live. Da får jeg beskjed om at funksjon støttes ikke. Jeg får heller ikke slettet denne postkassen uten at jeg sletter hele msn klienten, og det vil jeg jo nødig... Noen som kan hjelpe? Vil kunne sende mail uten å måtte motta først!!

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jepp.. Men ikke sikkert det er noe å gjøre med.. Telefonen er super den!! ELSKER den.. Bruker du en annen epostkonto for utgående epost du da? Kan jeg sette opp windows live postkassen manuellt? Når man installerer windows live kan man velge om man vil synke epost.. vet ikke om den lager postkassen om man trykker nei..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...