Gå til innhold

Gamer pc til max 8-9tusen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vis du ser nøye i handlevognen jeg lagde så finner du en 19" lg skjerm der også.

Valgte å ikke legge til mus/tastatur siden det er såpass forskjellig hva man liker av sånt.

Jeg har bare hatt positive erfaringer med amentio, alltid fått det jeg bestiller på 2-4dager.

Lenke til kommentar
Ok, Men er Amentio trege til å levere?.

normalt set er de som andre, men man opplever at det kommer flere pakker. allt kommer an på om ting er på lager hos han som importerer, norek eller lignende

Eg har inntrykk av at Amentio har ingenting eller veldig lite på lager sjølv. Eg bestilte noen deler for noen uker siden, og fikk 3 pakker fra 3 forskjellige steder, men ingen av de fra Trondheim der Amentio så vidt eg forstår ligger :!:

Lenke til kommentar

Tusen takk for alle svar jeg får/har fått. Det er veldig fint at noen gidder å hjelpe meg med dette :)

Har endra litt på handlekurven enda en gang :p xD.

Her. er handlekurven.

Jeg tenkte jeg kunne sette opp en "liste" bare for å si litt hvorfor jeg har valgt det jeg har valgt, så får dere bare komme med komentarer om det er noe som må byttes ut:

Hovedkort: Det har fått bra på erfaringer, Grei pris og har lest at det er veldig stabilt.

Skjermkort: Dere har jo sakt at gt er bedre en gts, også er det jo en grei pris.

PSU: 560 Watt (Trenger jeg mer?), Ferdig med kabelstrømper.

Ram: 2gb (trenger vel egentlig ikke mer her heller?), Ser bra ut, Folk har hatt bra erfaringer med de og de er billige.

CPU: Folk har bra erfaringer, Firekjerne, Er vist litt dårliger til nåtidens spill en C2D E6850, men den er vist bedre med tanke på om du bytter ofte eller beholder cpu'en lengre. Jeg bytter ikke akkurat så ofte.

Harddisk: 500gb?

cpu kjøler: Stoor, folk har bra erfaringer med den. Ikke for dyr.

Også er det over på Kabinett, Her er det 4 stykker det står mellom.

Chieftec CH-02B-BM-OP

CH-05

Antec Nine Hundred

Cooler Master Centurion 534

Noen her som har noen erfaringer med disse? Hvilket ville dere valgt og hvorfor?.

Mvh

Espen.

Lenke til kommentar

Er faktisk ganske så nybegynner selv, men SLI er at man kobler sammen to skjermkort så man får 50-90% mer ytelse! Dvs. at for omtrent 3000 kan du få to GT'er som gir grafikk som er helt overlegent 8800 ULTRA!!

Det blir jo en del penger, men jeg synes faktisk det er verdt det!

Skal selv ha ett sett "nye" GTS'er som kommer etter jul i SLI, og får da det råeste som er å få! Det koster meg bare 5000, og da får jeg grafikk som er perfekt(... eller det håper jeg i hvertfall, da!)

Lykke til med kjøp av PC!

Mvh. Emil

PS. det kommer nye grafikk-kort over nyttår, som det er verdt å vente på, så kanskje du burde spare litt ekstra, og kjøpe etter jul?=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...