Simenrf Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Hei, når jeg spiller WoW eller CS:S så kommer det lagg med kanskje 5 min. mellomrom. Det som skjer f.eks i CS:S er at alt stopper på en måte, mens klokka (den time-klokka) går som vanlig. Og det kommer heller ingen "hakke-lyd" den bare stopper opp i kanskje 20 sekunder. Så er jeg død Men hånda beveger seg sånn hakkete, mens de andre spillerene står helt stille. Og i WoW er det nesten helt likt, bare at der kan jeg gå rundt men ikke snakke med andre eller drepe dyr, de står stille. Så lurte jeg på hva jeg kan gjøre med dette her? Og er det internett-lagg eller PC lagg?? når "lagget" er ferdig ligger pingen som normal 40-70 og har 30-60 FPS også! vil bare si at jeg ikke visste hvor jeg skulle legge inn dette emnet, så jeg la det inn her. Flytt det hvis det er nødvendig. Mine specs er: GeForce 7600 GS 1024MB RAM Intel Pentium 3.00 GHz 569 GB totalt (250 GB + ekstern) Windows XP 32 Endret 15. november 2007 av Simenrf Lenke til kommentar
size11 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Kan virke som om du bruker trådløst nett? Hvis du gjør det, må du åpne portene for CS:S og WOW. Dette gjør du enklest ved å besøke: Portforward Finn routeren og programmet du skal bruke på lista, og følg instruksjonene. Size11 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå