glennib Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Ved førstegangs oppstart av min nye Acer bærbare PC, fikk jeg valget om å legge inn passord i brukerprofilen min. Jeg gjorde så, og klarte (utrolig nok) å skrive feil to ganger (i konfirmerings-feltet og). Så ved første innlogging har jeg ingen anelse om hva passordet mitt er. Jeg har tenkt på å reformatere PC-en, men jeg må bruke programvare for recovery som ligger på harddisken allerede! Og den får jeg kun tilgang til ved å gå inn i windows, og der er jo allerede problemet mitt: Jeg kommer ikke inn! Er det noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre for å tilbakestille passordet? Prøvd sikkerhetsmodus (trenger passord der og) Lenke til kommentar
bjartiz Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Dette skulle funke: http://blog.slax.org/ Det er et lite linux system som kjører fra Live-CD Mvh. TheX Endret 15. november 2007 av TheX Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 du trenger ikke starte windows for å kjøre recovery, sjekk først bios at d2d recovery er enabla så trykker du alt f10 under oppstarten av PC-en (mellom bios bilde og windows loadinga) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå