cozygirl Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Hei! Noen som vet HVA jeg skal søke på, eller noen som vet om en adresse med forskjellige skrifttyper og måter å SKRIVE en tatovering på.. vil ikke ha kinesisk/japansk/bla bla bla. Teksten skal være norsk.. hva skal jeg søke på? Håper noen kan svare meg på dette, for nå har jeg lett en del, men uten resultater.. Setter pris på raskt svar;) Hilsen jente 21 Lenke til kommentar
Vralteladden Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Du finner forskjellige fonter på blant annet Dafont.com Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
cozygirl Skrevet 15. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 takk, takk! fant mange fine fonter, lagret noen, men de blir lagret i en PNG fil, så det går ikke an å åpne dem, og jeg har ikke printer.. noen forslag? Finner ingen emnetittel på det jeg skrev..:S hvor er den? vil jo gjerne ikke at innlegget mitt skal bli slettet.. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 Søk etter fonter, bare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå