MittBrukernavn Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Jeg har nå bestemt meg får å begynne å trene 3 dager i uka. Mandag, onsdag og torsday eller fredag. Det jeg vil oppnå med treningen er å få en litt bedre kroppsholdning og bli litt mere opplagdt generelt. Er ikke interesert i å se ut som om jeg er veldig sterk, selv om litt tykkere overarmer ikke hadde skada noe. Det jeg gjør nå: push-ups - 15 x 3 En øvelse der jeg står i push up stilling men med albuen på gulvet og bytter på å ha en arm på gulvet og den andre armen rett opp - 8sec x 3 på hver side En øvelse der jeg står på alle fire og bytter på å ta en arm fram/diagonal bein ut - 15sec x 3 på hver arm/bein sit-up - 15 x 3 Pleier å ta en yoghurt/hold-it eller noe annet smått etter trening, og brød med ost eller egg 1 time føre Det jeg er ute etter er noen flere øvelser der jeg trener tricepsen siden jeg trener bicepsen på push-up, noe får å stramme opp rompa mi litt og kanskje noe får å trene rygg hvis det er lurt. Også forslag til pauser mellom intervallene på de forskjellige øvelsene og den anbefalte rekkefølgen. Er ikke interesert i å løpe ute eller gå på trenings studio så alt må kunne gjørest på gulvet på en matte, eventuellt med 1,5l flasker med vann hvis jeg trenger noe vekter Endret 15. november 2007 av MittBrukernavn Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) du trener triceps på pushups, ikke biceps. Tren pushups, 3xmax er mitt råd, ta så mange du klarer Det skal brenne i magen når du tar situps. For rygg kan du ta omvendt situp(?), ligge på magen, legge hendene flate under haken og heis overkroppen opp fra gulvet. Hold gjerne en stund får du slipper ned på gulvet igjen. Spensthopp er fint for rygg og ben. Hangups, chins, Sitte med ryggen mot en trapp ta henda på første trappetrinnet og heis deg opp slik: http://www.iform.no/images/artikkel/ovelse..._benkdips01.gif ble litt rotete..... Endret 15. november 2007 av Henrik2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå