Gå til innhold

Mario Galaxy - Din vurdering?

Gjest Slettet-3t93k9

Ditt terningkast?  

107 stemmer

1. 1. Terningkast

• 1
      5
    • 2
      0
    • 3
      1
    • 4
      6
    • 5
      15
    • 6
      80

Anbefalte innlegg

Bryr meg i grunn pent lite om ikke det er så mye AA, AF og en ekstrem oppløsning. Det betyr nada når spillet er av ypperste kvalitet. Jeg er normalt ganske avhengig av god grafikk for å kunne nyte et spill, men Mario får meg til å glemme dette sekunder etter at spillet står i maskinen.

Egentlig helt enig. Derfor jeg ble "blown away" av hvor bra dette spillet ser ut. Jeg hadde digga det uansett om grafikken var ræv, men at spillet ser pent ut kan vel ikke være noe annet enn positivt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble spillet bedre ETTER 30 stjerner, sa dere?

Det som jeg kanskje(?) kan finne litt negativt om spillet, er at det er mer "oppgaveløsning", en faktisk et plattformspill (selv om jeg mener det med gode modifikasjoner). Man må liksom "tenke" litt mer, med tanke på gravitasjonen (de områdene med "piler", f.eks)..

Jeg mener; det er ikke så mye "rett frem" lengre, som på andre klassiske plattformspill.. og av og til så savner jeg faktisk litt det; Litt "lengre" brett.. i stedet for alle mulige dimensjoner av ei klode, eller whatnot..

Missforstå meg litt.. Spillet er absolutt verdt sine 10 av 10.. Men, personlig savner jeg litt "gå areal" :)

Lenke til kommentar
Ble spillet bedre ETTER 30 stjerner, sa dere?

Det som jeg kanskje(?) kan finne litt negativt om spillet, er at det er mer "oppgaveløsning", en faktisk et plattformspill (selv om jeg mener det med gode modifikasjoner). Man må liksom "tenke" litt mer, med tanke på gravitasjonen (de områdene med "piler", f.eks)..

Jeg mener; det er ikke så mye "rett frem" lengre, som på andre klassiske plattformspill.. og av og til så savner jeg faktisk litt det; Litt "lengre" brett.. i stedet for alle mulige dimensjoner av ei klode, eller whatnot..

Missforstå meg litt.. Spillet er absolutt verdt sine 10 av 10.. Men, personlig savner jeg litt "gå areal" :)

Banene blir egentlig større litt lenger ut i spillet. Er mange sånne hoppe fra planet til planet baner i starten, men etterhvert synes jeg liksom banene ble bedre, dypere og større.

Lenke til kommentar

Da jeg entret det brettet der du for første gang møter Bowser i kamp og den gamle kjenningsmelodien runget over høytalerne så kjente jeg tårer i øyekroken. Minne fra SM64 dager strømmet inn.

Får samme følelse når jeg fyrer opp Twilight Princess, tenker med en gang tilbake på Ocarina of Time tiden.

Kudos til Nintendo at de klarer å lage så innmari gode minner som varer i tiår og enda lengere.

Lenke til kommentar

Stresset med den jeg og, til jeg fant ut av at i den siste svingen kan man gå et stykke ut mot høyre(mener jeg..) og der er det en liten sånn "liten warp star" som skyter deg et stykke fram i løypen.. Halp meg veldig! (Hadde tenkt å ha dette i en spoiler, men de meny knappene til innleggene funker ikke lenge hos meg:S)

EDIT: Leif..

Endret av Jakos-k
Lenke til kommentar

Wii'en min har ikke fått hvile mye de siste dagene. :) Grafikkenmessig er SMG det beste jeg har sett til Wii. Gameplayet består av en perfekt kombinasjon av 3D Mario og tyngdekraftbaserte oppgaver. Jeg er mest imponert over musikken i spillet. Den er etter min mening den beste Nintendo har produsert siden OoT. Det har riktignok vært et par tilfeller der jeg har hatt problem med kameraet. Men det hindrer meg ikke i å si at Nintendo har skapt nok en klassiker og det beste spillet til Wii.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...