Gå til innhold

Mario Galaxy - Din vurdering?

Gjest Slettet-3t93k9

Ditt terningkast?  

107 stemmer

1. 1. Terningkast

• 1
      5
    • 2
      0
    • 3
      1
    • 4
      6
    • 5
      15
    • 6
      80

Anbefalte innlegg

Akkurat! Spillet er mye morsommere etter de første stjernene. Har nesten 30 stjerner nå, vil bare spille hele tiden, men på en annen måte vil jeg spare spillet litt også. Skal ta Bowser to (?) ganger til tror jeg, håper spillet byr på flere uber morsomme baner fortsatt! Dette er et herlig 10/10 spill :D

Tror folk flest har dobbelt så mye når de fullfører spillet, og det er jo 120 til sammen, så tror nok du kommer til å få masse mer igjen å gjøre :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er ikke en statustråd. Ikke post om hvor mange stjerner dere har. Post om det emnet handler om.

Til nå er jeg meget imponert av Galaxy. Alt føles nærmest pefekt. Kontrollen er meget god og leveldesignet er himmelsk. Første møte med Bowser var en av de råeste bosskampene på en stund for min del. Ser fram til flere runder i ringen med han. Digget at den remiksen av originale Bowser-melodien fra Mario 64.

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Akkurat! Spillet er mye morsommere etter de første stjernene. Har nesten 30 stjerner nå, vil bare spille hele tiden, men på en annen måte vil jeg spare spillet litt også. Skal ta Bowser to (?) ganger til tror jeg, håper spillet byr på flere uber morsomme baner fortsatt! Dette er et herlig 10/10 spill :D

Tror folk flest har dobbelt så mye når de fullfører spillet, og det er jo 120 til sammen, så tror nok du kommer til å få masse mer igjen å gjøre :p

Godt å høre, godt å høre :)

Til nå er jeg meget imponert av Galaxy. Alt føles nærmest pefekt. Kontrollen er meget god og leveldesignet er himmelsk. Første møte med Bowser var en av de råeste bosskampene på en stund for min del. Ser fram til flere runder i ringen med han. Digget at den remiksen av orginale Bowser-melodien fra Mario 64.

Så enig, dette er virkelig et gjennomført spill.

Hadde en skikkelig kul fight mot Bowser jeg også!

Når du skal sloss mot Bowser siste gang, er du tilbake i slottet til Peach da? Hvor er Peach når du har reddet henne? Og som jeg spurte om for en stund siden, kommer du noen gang tilbake til Mushroom Kingdom?

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar

Etter å ha spilt i 5 timer vil jeg si at 3D-plattforming ikke er min favorittsjanger men hva 3D-plattformere gjelder, så er dette kanskje den beste som noensinne er produsert. Okay, det er halvtomme ord tatt i betraktning jeg sjeldent spiller 3D-plattformere men de har truffet så godt på alle områder samtidig som de har innovert med hele galaksekonseptet, at det er vanskelig å se for seg en 3D-plattformer som skal være bedre. Utifra omtalene å dømme, så snakker jeg sannsynligvis ikke bare tull her nå.

Grafikken har sine tekniske begrensninger (aliasing f. eks.) men er likevel rett og slett lekkert så lenge man ikke studerer alt med lupe. Banedesignet, variasjonen, fargebruken, formene, effektene... de har lagt sin sjel i dette, og ingen kunne gjort akkurat dette bedre enn Nintendo, selv ikke med 5 ganger bedre maskinvare.

Lyden er også topp.

Kontrollen sitter.

Det er mye å komme seg gjennom.

Så jeg gir det 8.5 av 10.

Lenke til kommentar
Etter å ha spilt i 5 timer vil jeg si at 3D-plattforming ikke er min favorittsjanger men hva 3D-plattformere gjelder, så er dette kanskje den beste som noensinne er produsert. Okay, det er halvtomme ord tatt i betraktning jeg sjeldent spiller 3D-plattformere men de har truffet så godt på alle områder samtidig som de har innovert med hele galaksekonseptet, at det er vanskelig å se for seg en 3D-plattformer som skal være bedre. Utifra omtalene å dømme, så snakker jeg sannsynligvis ikke bare tull her nå.

Grafikken har sine tekniske begrensninger (aliasing f. eks.) men er likevel rett og slett lekkert så lenge man ikke studerer alt med lupe. Banedesignet, variasjonen, fargebruken, formene, effektene... de har lagt sin sjel i dette, og ingen kunne gjort akkurat dette bedre enn Nintendo, selv ikke med 5 ganger bedre maskinvare.

Lyden er også topp.

Kontrollen sitter.

Det er mye å komme seg gjennom.

Så jeg gir det 8.5 av 10.

Wow. Sånn lovprisning og du gir det 8,5 :p Men samma det.

Dette spillet er bare digg. Alt er så blankpolert og genialt at det finnes ikke en negativ ting å si.

Og uansett, det er umulig å beskrive hvor utrolig morsomt spillet er, det samme kan sies om hvorfor det er så morsomt. Fra øyeblikket jeg plukket opp kontrollerne var alt som det skulle være. Herlig.

Grafikken er også helt utrolig. Fatter ikke at det er et Wii-spill jeg ser på! Nå har jeg full tro på Nintendos filosofi, og tror at Nintendo har gått for den rette maskinvaren (både mtp på vanlig hardware og kontrollmetode)

Lenke til kommentar

Bryr meg i grunn pent lite om ikke det er så mye AA, AF og en ekstrem oppløsning. Det betyr nada når spillet er av ypperste kvalitet. Jeg er normalt ganske avhengig av god grafikk for å kunne nyte et spill, men Mario får meg til å glemme dette sekunder etter at spillet står i maskinen.

Lenke til kommentar
Wow. Sånn lovprisning og du gir det 8,5 tongue.gif Men samma det.

Vel, jeg har lite til ingenting å utsette på spillet. Det er gjennomført klasse hele linja. Men 3D-plattformspill er ikke akkurat min favorittsjanger, derav den "lave" karakteren. Men det sier seg selv hvor bra dette spillet må være, siden jeg faktisk spiller det uten egentlig å like 3D-plattformere som sjanger...

Når jeg kommer et lenger stykke uti, og ting blir vanskeligere... kanskje jeg da synes det heller fortjener en nier.

Lenke til kommentar

Jeg runda spillet nå med 70 stjerner, skal fortsette å samle opp til 120. Utrolig fengende spill, kjempe morsomt. Lenge siden jeg har kost meg så utrolig mye, håper på flere slike spill. Nå til Wii er jeg skikkelig fornøyd med Zelda TP og Super Mario Galaxy.

Galaxy har jo så utrolig varierende brett, med mange morsomme oppgaver, altså hvordan du skal få tak i stjernene. Et av de aller beste spillene jeg noen gang har spilt! :D

Lenke til kommentar

10/10 defintivt, en rein og skjær bombe av underholdning.

Eneste jeg kan sette fingern på er ikke spillet, men selve nunchuck kontrollern, selve stikka blir utrolig glatt når man sitter og svetter litt i finga, og det er viktig og ha stålkontroll på noen av de banene hvor hoppene må være nøyaktige og perfekt tima. Første spillet jeg har irritert meg over dette på faktisk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...