darkness| Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Modteamet skal så langt de klarer moderere på samme måte, etter de samem retningslinjene. Utover det så diskuteres det saker internt dersom man er usikker. Jeg ser derfor ikke hvorfor kjønn skal spille noen rolle. Mener du at jeg som jente modererer på en anne måte enn de andre fordi de er gutter/menn? I såfall er det en sak som bør gripes fatt i fra en helt annen vinkel. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hvis det er meg du spør så er svaret nei. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Å ansette jenter som moderatorer fordi de er jenter er noe vi burde holde oss sterkt unna. For ikke å snakke om at Dotten mest sannsynlig hadde begått Hara-Kiri dersom det ble gjort. Forumstyret har alltid lagt mest vekt på evner og kvalifikasjoner og det håper jeg de vil fortsette å gjøre. Faktum er at kjønnsfordelingen her på forumet er svært ujevn, men vi ser at flere og flere jenter blir medlem her. En naturlig utvikling ettersom flere jenter blir aktive her, vil bli at flere jenter gjør seg bemerket for noe annet enn at de har pupper (Haha. RPP) og at flere da vil bli vurdert som moderatoremne. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Da skjønner jeg heller ikke hvorfor vi skal kvotere inn flere jenter Sorry for skrivefeil og rare ord, firefox lagger som et uvær. Prøver å finne ut av hvorfor. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Å ansette jenter som moderatorer fordi de er jenter er noe vi burde holde oss sterkt unna. For ikke å snakke om at Dotten mest sannsynlig hadde begått Hara-Kiri dersom det ble gjort. Forumstyret har alltid lagt mest vekt på evner og kvalifikasjoner og det håper jeg de vil fortsette å gjøre. Faktum er at kjønnsfordelingen her på forumet er svært ujevn, men vi ser at flere og flere jenter blir medlem her. En naturlig utvikling ettersom flere jenter blir aktive her, vil bli at flere jenter gjør seg bemerket for noe annet enn at de har pupper (Haha. RPP) og at flere da vil bli vurdert som moderatoremne. Jeg lurer på om vi debatterer to forskjellige ting her? For et par tråder siden hadde i hvert fall for meg, undertegnede en fin meningsutveksling med Dottepusen og TWFA (bless his little curly head ) . Der snakket vi om visjoner, mål, og annen logistikk ifm. forumets videre vei. Det synes jeg er spennende å fabulere rundt. Snakker dere enda om det dødfødte diskrimineringsspørsmålet? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Jeg lurer på om vi debatterer to forskjellige ting her? For et par tråder siden hadde i hvert fall for meg, undertegnede en fin meningsutveksling med Dottepusen og TWFA (bless his little curly head ) . Der snakket vi om visjoner, mål, og annen logistikk ifm. forumets videre vei. Det synes jeg er spennende å fabulere rundt. Snakker dere enda om det dødfødte diskrimineringsspørsmålet? Jeg tolket tråden som om diskrimerings/kvoteringsdiskusjonen pågikk for fullt, men jeg kan naturligvis ha tatt feil. EDIT: Forøvrig følte jeg bare for å kaste min mening ut. Endret 19. november 2007 av Heilage Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Jeg tolket tråden som om diskrimerings/kvoteringsdiskusjonen pågikk for fullt, men jeg kan naturligvis ha tatt feil. Det trodde jeg også? Forøvrig så virker det jo som alle (med unntak av trådstarter) er enige, så det spørs om dette faktisk er en diskusjon lenger? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Diskusjon/kveruleringer... Det kommer an på øyet som ser Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Da skjønner jeg heller ikke hvorfor vi skal kvotere inn flere jenter Da tror jeg vi er en gjeng Jeg trodde nemlig at man i 2007 faktisk hadde forstått at kvotering ikke er den rette løsningen. Men denne tråden viser vell at jeg tar feil. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 (endret) jaja, da får jeg får vifte med det hvite flagget her. Blir bare repetisjoner så jeg ser ikke grunnen lenger. Jeg har mine meninger og de andre har sine, vi kommer ingen vei her virker det som. Snipp snapp snute.. Endret 19. november 2007 av Melisma Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Takk, Melisma, for at noen har vett nok til å stoppe denne endeløse diskusjonen Må innrømme at det hadde vært hyggelig med noen flere jenter på laget, men får stole på at Forumstyret vet hva de gjør. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Og med det stenges denne tråden. Det betyr ikke at det er stengt for diskusjoner rundt de emnene som er tatt opp her i tråden. Dersom folk har lyst til å diskutere diskriminering, kvotering og beslektede emner på prinsipielt grunnlag er de velkommen til å starte en tråd om det i Politikk og Samfunn. Om noen har lyst på en diskusjon om hvordan vi kan trekke flere jenter til forumet - eller om en høyere andel jenter i styret og/eller moderatorteamet ville gjøre noen forskjell på forumets fasong og virkemåte - så må de gjerne starte nye tråder om de emnene her, slik at vi får en litt mer konkret problemstilling å diskutere, og ikke snakker rundt hverandre side etter side. Reaksjoner og spørsmål tas som vanlig på PM. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg