Gainwardseifer Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg er på "Abu'l Nuqoud - Damascus" og har fått min andre informasjons "memory" "The Merchant King has received a vast quantity of wine. He is preparing for another feast. He seems unshaken with his preparations, even though wine is prohibited by his religion. If he can ignore the laws of his prophet so easily, one can only wonder what other impious acts he'll commit." Anyway, klarer ikke å finne mer informasjon.. noen som har gjort dette oppdraget og vet hvor jeg burde gå ? Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Bare å finne flere viewpoints og gå til de respektive markørene på kartet som indikerer enten pickpocket, eavesdrop osv. Akkurat det samme som du har gjort frem til nå, og akkurat det samme som du kommer til å fortsette å gjøre til spillet slutter. Håper ikke det var en spoiler. Lenke til kommentar
Gainwardseifer Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Klarte det til slutt. Men hvis du ikke har kommet så langt, skal du vite, at alle hjelpe middler er "Slått av "senere i spillet... så du ser ikke markørene. Det er DET jeg sliter med! Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Joda, du ser markørene gjennom hele spillet. Hvis ikke du har slått det av i options eller noe sånt. Er ikke alle viewpoints det er oppdrag på. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Med en gang du kommer til et nytt område har du ingen markører. Du må finne ditt første viewpoint "by hand", altså klatre opp der det er sannsynlig. Deretter vil du få se alle andre viewpoints på kartet. Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Jepp, bare se etter en høy bygning hvor det flyr en ørn rundt. Lenke til kommentar
SidVicious Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hjelp! Jeg er for første gang i acre og vil ha throwing knives men det går ikke å pickpocket thugs. dem lyser ikke opp en gang sånn som jeg har lest dem skal gjøre når jeg tar på eagle view. Så jeg får ikke locked meg på noen av dem. Noe jeg har gjort feil på veien? Lenke til kommentar
alinor Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Du må bare jobbe deg litt videre i spillet så blir du belønnet, du får det etter du har drept to hovedfiender. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hjelp! Jeg er for første gang i acre og vil ha throwing knives men det går ikke å pickpocket thugs. dem lyser ikke opp en gang sånn som jeg har lest dem skal gjøre når jeg tar på eagle view. Så jeg får ikke locked meg på noen av dem. Noe jeg har gjort feil på veien? Mer enn nok fiender å drepe med knivene når du får dem. Don`t worry! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå