Gå til innhold

Hjelp til nytt AGP skjermkort!

Ullsokk1

Anbefalte innlegg

Hei vurderer å oppgradere PC-en min sånn at jeg kan kjøre noe av de nye spillene på noe bedre graffikk

(tenker ikke på crysis men oblivion F.eks.)

Her er spezz:

-Windows XP

-1 gig ram

-Ati radeon 9800 pro 128 MB (trur 8x)

-Intel pentium 4, 3 GHz

HK er jeg ikke helt sikker på men trur den støtter 8x. og den han bare plass til 2 ram brikker.

Tenkte på skjerkort til ca 1000-1300 kr. er det noe bedre for den prisen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei vurderer å oppgradere PC-en min sånn at jeg kan kjøre noe av de nye spillene på noe bedre graffikk

Her er spezz:

-Windows XP

-1 gig ram

-Intel pentium 4, 3 GHz

HK er jeg ikke helt sikker på men trur den støtter 8x. og den han bare plass til 2 ram brikker.

radeon 9800pro er ett relativt bra grafikkort med tanke på maskina di. Veit ikke helt om det er verdt pengene å kjoepe nytt grafikkort hvis du ikke kjoper ett brukt o selger det du har nu.

Lenke til kommentar

Her er spezz:

-Windows XP

-1 gig ram

-Intel pentium 4, 3 GHz

radeon 9800pro er ett relativt bra grafikkort med tanke på maskina di. Veit ikke helt om det er verdt pengene å kjoepe nytt grafikkort hvis du ikke kjoper ett brukt o selger det du har nu.

Ikke helt enig der, jeg tror det vil hjelpe ganske så mye.

Lenke til kommentar

Her er spezz:

-Windows XP

-1 gig ram

-Intel pentium 4, 3 GHz

Ikke helt enig der, jeg tror det vil hjelpe ganske så mye.

Trådstarteren vil merke stor forskjell fra 9800pro, men allikevel så er 1950pro et overkill kort for systemet. Hadde tidligere p4 3.4ee med 7800gs og allikvel så var cpuen flaskehalsen. Men uansett så er 1950pro et bra kjøp for trådstarteren med tanke på at det er rimelig.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte MSI Grafikkort ATI Radeon 1950PRO AGP 256MB. isteden siden de hadde godt tom for Powercolor.

Så leste jeg i en annen topic at nesten alle som har kjøpt PowerColor kortet har hatt problemer med det!

Så nå håper jeg at det ikk er noe problemer med MSI kortet.

Har dere hørt noe om det eller har noen erfaring av kortet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...