Gaut1 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Har tenkt meg å kjøpe en 2gb minnepen for å bruke til Vista sin funksjon ReadyBoost. Noen som har god erfaring med dette? Blir yttelsen merkverdig bedre? Leste et sted at du ikke skal bruke ReadyBoost når man spiller krevende spill. Er det sant? Isåfall er det kjipt, for det er det jeg har tenkt å bruke det til. Tror kanskje mine 2gb ram blir litt i minste laget for Crysis. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Readyboost er mest påtenkt når det er små filer som skal flyttes. Er noe usikker på om Readyboost vil hjelpe med Crysis, om det har støtte for det... Husk og reboot PC-en 2-3 ganger så Vista lærer seg bruk av Readyboost. Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Som jeg fryktet. Kan godt hende jeg invisterer i 1gb ram brikke isteden. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 ta og sjekk opp med google, se om programmer må ha støtte for dette eller om Vista "nativt" bruker det i andre programmer. Lenke til kommentar
Fishboone Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Blir Vista fortsatt treigere med at bruk av readyboost via usb-minne penn? Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Readyboost hjelper ikke spesilet mye til spill nei.. Leste i en i readyboost guide at den kun gir 4-6% bedre ytelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå