tesaete Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Modemet gikk føyken da lynet var borti telefonlinja. Har nå satt inn et nytt analogt modem. Men når jeg plugger i modemet til telefonlinja blir det et dur i alle telefonene. Maskina vil heller ikke koble seg opp mot nett. Har testa maskina hos noen andre, der vil den koble seg opp og ikke noe feil. Har noen andre erfart noe lignende med analoge linjer. Eventuelt hva kan være galt? Telefonlinjene fungerer feilfritt så lenge maskina ikke er tilkoblet. Terje Lenke til kommentar
agvg Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Modemet gikk føyken da lynet var borti telefonlinja. Har nå satt inn et nytt analogt modem. Men når jeg plugger i modemet til telefonlinja blir det et dur i alle telefonene. Maskina vil heller ikke koble seg opp mot nett. Har testa maskina hos noen andre, der vil den koble seg opp og ikke noe feil. Har noen andre erfart noe lignende med analoge linjer. Eventuelt hva kan være galt? Telefonlinjene fungerer feilfritt så lenge maskina ikke er tilkoblet. Terje Jordingsfeil eller mangel på jording av maskinen? Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 ring til telenor og få dei til å sjekke linjen Lenke til kommentar
tesaete Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 Jordingsfeil eller mangel på jording av maskinen? Hva mener du, jordingfeil på telenettet? Eller er strømforsyninga gåen? Hva kan jeg gjøre for å løse problemet? Terje Lenke til kommentar
tesaete Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 ring til telenor og få dei til å sjekke linjen De sier at linja er OK Terje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå