Burrre Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hei, Noen som vet om en måte å få til dette med en 15-19" skjerm, motorisert eller manuelt? takk for svar:) Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Frem med dremel og sag Lenke til kommentar
Burrre Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Frem med dremel og sag Den delen går greit. Men det jeg ikke finner er et slikt "flip-feste" eller hva jeg skal kalle det... for det fins vel ikke ferdige skjerm i den størresen som kan gjøre dette? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) er ikke dette hentet fra disse tv eller video skjermen beregnet for bil ? Endret 16. november 2007 av elg-elg123 Lenke til kommentar
PureFlare Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Ja det skal være mulig oxo for PC skjem, man har liknende consepter hvor TV "forsvinner" ned i TV`benken... TV heis Men prislappen ble på herlige 20-60 laken ... så min henger fint på veggen... Antar du skal montere denne skjermen i en bil,, Det enkleste jeg kan kommer på er en gassfjær (søk biltema) ( som man typisk finner i bagasje/panser på bil)... skinnene er sånn typisk man bruker på skuffer hos IKEA.. ma fungerer da på samme prinsipp som en skuff, med et Bagasjelokk nedi som popper opp ( Kanskje ikke bra formulert men du skjønner hva jeg mener) Med litt verktøy som platesaks/plate-knekker vil du kunne komme ganske langt ( alt kan får man på biltema for en rimelig penge, evt kan lånes av noen som har det Lykke til Endret 16. november 2007 av PureFlare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå