CavemanX Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Hei alle brukere! Jeg har et lite problem. Jeg trenger to tilkoblinger til internett/intranett samtidig. Jeg har en pc som skal kobles opp mot en server i oslo og en i molde samtidig. Dette er ikke internett. Den henter info fra den ene serveren og skal sender til den andre. Har ikke router tilgjengelig nå. Er det mulig og få til dette f.eks. med to ISDN kort?? Håper det er noen med peil her... Mvh Ole Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Hei alle brukere! Jeg har et lite problem. Jeg trenger to tilkoblinger til internett/intranett samtidig. Jeg har en pc som skal kobles opp mot en server i oslo og en i molde samtidig. Dette er ikke internett. Den henter info fra den ene serveren og skal sender til den andre. Har ikke router tilgjengelig nå. Er det mulig og få til dette f.eks. med to ISDN kort?? Håper det er noen med peil her... Mvh Ole Dette burde jo gå helt fint uansett operativsystem. Går om du har to isdn kort, men går kanskje også med bare et, er ikke sikker. Et isdn kort har jo to kanaler men vet ikke om det går ann å bruke begge samtidig til to forskjellige oppkoblinger. Noen som vet? Lenke til kommentar
petruz Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Så lenge du kjører enkel linjer på begge så skal dette gå fint. Holder med 1 isdn kort ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå