molland Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hei Jeg tester litt linux, ubuntu 7.10 og jeg lurer på om det er håp for mitt linksys wpc54g ver 4 (pcmcia) eller om jeg må finne ett annet type kort? Bare så jeg ikke bruker tid unødvending på ett kort som kanskje ikke virker med linux. Kan nevnes att det virker med xp pro Frode Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 ser ut som det kortet er litt problematisk, men det kan kanskje fungere under nvidswrapper. Det meste virker med litt knoting, men litt googling tilsier at det kortet ikke funker ut av boksen i ubuntu 7.10. Lenke til kommentar
molland Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Hei Takker for raskt svar er det noen wlan kort du kan anbefale da? Fant en link igår men har mista den nå, der stod om de forskjellige korta som funket med linux. Aller helst skulle jeg hatt pcmcia kort Frode Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 http://pcmcia-cs.sourceforge.net/ftp/SUPPORTED.CARDS har aldri brukt trådløst i linux (utenom det som fulgte med hovedkortet mitt, som forøvrig funket out-of-the-box), så har dessverre ingen personlige anbefalinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå